جشنواره بادبادک ها ویژه معلولان درنکا+تصاویر

بمناسبت هفته بهزیستی جشنواره بادبادک ها ویژه معلولان و خانواده های آنان برگزارشد.

به گزارش نیکاخبر: این جشنواره با مشارکت و همراهی انجمن مراکز غیردولتی توانبخشی استان،آموزش وپرورش و با حضور مراکز توانبخشی از شهرستان های گلوگاه،بهشهر،نکا،ساری،قائمشهر ،معلولان و خانواده های آنان در اردوگاه دانش آموزی امام خمینی شهرستان نکا برگزار گردید.

رئیس اداره بهزیستی نکا گفت: هدف از برگزاری این جشنواره بالا بردن روحیه معلولان و خانواده های این عزیزان ، پر کردن بهینه اوقات فراغت خانواده های معلولان ، پرورش خلاقیت و نبوغ در کودکان معلول و فرزندان خانواده های معلولان ، آموزش مهارت زندگی ، ایجاد زمینه های مشارکت شهروندان معلول و سازمان های مرتبط با معلولان را از دیگر اهداف جشنواره بادبادک ها بر شمرد.

اخوان با اشاره به اینکه داشتن روحیه اجتماعی بالا و پویا لازمه موفقیت یک معلول خصوصا در زندگی پر هیاهو و شلوغ شهرنشینی است افزود : بازی های گروهی علاوه بر تمرین های ذهنی و جسمی موجب فراگیری و ممارست روابط اجتماعی و آموزش برخورداری بهینه در اجتماع برای معلولان و خانواده های آنان خواهد شد.

وی گفت : گسترش این گونه جشنواره های پر تحرک و شاداب در برقراری نشاط جمعی و بهبود سلامت روانی افراد نیز ارتباط مستقیم دارد.

اخوان در پایان از معاونت محترم توانبخشی سازمان بهزیستی مازندران ،مدیریت اردوگاه دانش آموزی امام خمینی شهرستان، مدیران مراکز توانبخشی شهرستان های تابعه ،معلولان وخانواده های معلولان شرکت کننده در این جشنواره تشکر و قدردانی نمودند.

همچنین در حاشیه این جشنواره مسابقه نقاشی،مسابقه ساخت بهترین بادبادک وهمچنین مسابقات ورزشی طناب کشی و…نیز اجرا گردید.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *