ساحل خصوصی جوان نکایی را بلعید

شنا در محدوده ساحل خصوصی فرح آباد ساری، جان جوان نکایی را گرفت.
پس ازجان_باختن یک شهروند نکایی در ساحل بخش_خصوصی فرح آباد ساری، مسئولان استان بار دیگر نسبت به عدم بکارگیری ناجی، در بخش‌های خصوصی هشدار دادند

به گزارش نیکا خبر و به نقل ازروابط عمومی هیات نجات غریق وغواصی مازندران :رئیس هیئت نجات غریق و غواصی مازندران، عصر روز یکشنبه ۲۵ تیر ماه، بعد از دریافت خبر غرق شدن یک شهروند ۳۰ ساله نکایی، بنام سید صادق ابوالقاسمی در سواحل فرح آباد ساری، ضمن حضور در محل حادثه، بار دیگر نسبت به عدم حضور ناجیان در بخش های خصوصی انتقاد کرد.


در این بازدید هاشمی نماینده ی هلال احمر استان، محمودی بخشدار فرح آباد، هاشمی سرپرست هیات نجات غریق شهرستان ساری و ناجیان این شهر حضور داشتند.

عدم حضور ناجی، و به کارگیری افراد فاقد صلاحیت از نظر هیات نجات غریق در سواحل بخش‌های خصوصی سواحل مازندران، در حالیست که استاندار، معاون سیاسی امنیتی استاندار و مدیرکل اجتماعی استانداری مازندران، بارها نسبت به بکارگیری ناجی مورد تایید هیات نجات غریق، در بخش‌های خصوصی سواحل استان به مالکان مجتمع های خصوصی هشدار داده بودند.

تاکنون نزدیک به ۱۷ تن از شهروندان، در سال ۹۶ در سواحل مازندران غرق شدند، که به گفته رئیس هیئت نجات غریق و غواصی مازندران، ۱۱ تن از این مغروقین، مربوط به بخش‌های خصوصی است، بخش هایی که برخی از آنها نسبت به بکارگیری ناجی اقدامی ننمودند.
یاد آور میشود : تا به امروز منجیان سواحل استان ۱۷۸۵ نفر را نجات داده است .طبق آمار مشابه مغروقین سواحل سال گذشته، امسال ۲۵% تااین لحظه کاهش غریق داشتیم. همچنین دراین مدت ۹۰ نفر به بیمارستان اعزام شدند که از مرگ حتمی نجات یافته اند.

دیدگاه های این مطلب

1 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. فخرالدین عبدالهی در گفت:

    مغروقین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *