کلید کتابخانه ی خورشید نکا گم شد!!!!!

قفل کتابخانه ی خورشید در دهستان قره طغان از بخش مرکزی نکا نزدیک به سه سالی هست که باز نشده و منتظر کلید تدبیر است.
نزدیک به سه سال است که آیین افتتاح کتابخانه عمومی شهید بدوی روستای خورشید با حضور دولتمردان و جمعی از اهالی روستای خورشید این شهرستان برگزار شد و تنها چند ساعت بعد پس از اینکه آقایان چند عکس و فیلم گرفتند بسته شد و از آن روز باز نشد
که نشد.
برای ساخت این کتابخانه ،که توسط بسیج سازندگی احداث و تحویل سازمان کتابخانه های عمومی استان مازندران گردید بیش از چهارصد میلیون تومان هزینه شده است.

گذشته از تمام هزینه های انجام شده نزدیک به سه سال است مردم این روستا به دلایل نامعلوم نتوانستند از این مجموعه علمی فرهنگی استفاده نمایند. علی رغم پیگیری متعدد از سوی این رسانه از طریق مدیریت وقت کتابخانه شهرستان، بجای پیگیری و حل مشکل سر راه ، خبرنگار شهرستان را به ارائه گزارشات کذب متهم نمودند.
فلذا بی تدبیری سبب شد تا درب این کتابخانه نزدیک به سه سال همچنان برروی علاقمندان به کتاب بسته باشد و بعد گذشت سه سال نتوانستند کلید گمشده این کتابخانه را پیدا و بگشایند.
حال این سوال برای مردم روستا مطرح است که با توجه به هزینه هنگفت و صرف زمان طولانی از افتتاح این مرکز فرهنگی و عمومی ، درب های این کتابخانه بروی مردم بسته خواهد بود یا بزودی با رفع موانع همزمان با افتتاح پروژه های دولتی در هفته دولت امسال بازگشایی خواهد شد؟!

دیدگاه های این مطلب

1 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. اگه اون زمین فوتبال و اون سالن ورزشی که بیشتر از ده ساله که کلنگ احداثش خورده و نیمه کاره رها شده ، تکمیل بشه اون کتابخونه هم پیدا میشه.
    در ضمن پارک محل هم گم شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *