انتخاب دکترمیری قلعه سری بعنوان رئیس هیات دوچرخه سواری استان

صبح امروز مجمع انتخابات هیات دوچرخه سواری استان مازندرلن با حضور خسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری جمهوری اسلامی ایران حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران و نیز اعضای مجمع شامل داوران مربیان نمایندگان باشگاهها نماینده ورزش کاران نماینده آموزش و پرورش در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.
به گزارش نیکا خبر ؛مجمع عمومی هیات دوچرخه سواری مازندران روز دوشنبه با برگزاری نشستی در ساری با حضور خسرو قمری رئیس فدراسیون، رئیس هیات این رشته دوچرخه سواری را در مازندران انتخاب کرد.
دراین انتخابات سید احمد میری قلعه سری با ۱۲ رای از اعضای ۱۶ نفره مجمع عمومی دوچرخه سواری مازندران به مدت چهار سال سکان این رشته ورزشی را عهده دار شد.
برای انتخابات دوچرخه سواری مازندران ۳ نفر کاندیدا شدند که ۲ نفر پیش از برگزاری انتخابات از ادامه رقابت انصراف دادند.


تور بین المللی دوچرخه سواری خزر احیاء می شود
رئیس فدراسیون دوچرخه سواری گفت که تور بین المللی دوچرخه سواری خزر بار دیگر در مازندران از سر گرفته می شود.
تور بین المللی دوچرخه سواری خزر احیاء می شود
خسرو قمری روز دوشنبه در مجمع عمومی هیات دوچرخه سواری مازندران در ساری افزود : تور بین المللی خزر باید با تجهیز امکانات مناسب در شان این رشته ورزشی در مازندران عملیاتی شود.
وی بدون اشاره به دلایل توقف تور بین المللی خزر که با حضور کشورهای حاشیه خزر در مازندران برگزار می شد اضافه کرد : برگزاری تور خزر نیاز به تامین اعتبار مناسب و زیرساخت وجود داردو امیدواریم که این امکانات فراهم شود تا بتوانیم بار دیگر تور خزر را احیاء کنیم.
رئیس فدراسیون دوچرخه سواری اظهارداشت : برای احیاء این تور بین المللی پیشنهاد می شود تا ابتدا این رقابت ها به صورت استانی و ملی برگزار شود و با شناسایی نقاط قوت و ضعف زمینه برای برپایی رقابت های ملی فراهم شود.
قمری بار دیگر بر احیاء تور بین المللی خزر با حضور کشورهای حاشیه دریای خزر در مازندران تاکید کرد.
* تکمیل پیست دوچرخه سواری ساری با اولویت
رئیس فدراسیون دوچرخه سواری گفت که پیست دوچرخه سواری در دست ساخت ساری در صورت تکمیل می تواند زمینه میزبانی ایران را برای رقابت های دوچرخه سواری آسیایی و بین المللی فراهم کند.
قمری افزود : با میزبانی ایران در رقابت های دوچرخه سواری در پیست بین المللی ساری ارزش افزوده مالی زیادی برای هیات و فدراسیون خواهد داشت و زمینه توریست ورزشی را نیز برای این خطه شمال کشور فراهم می کند.
* پیشنهاد دوچرخه سواری کوهستان برای بانوان
رئیس فدراسیون دوچرخه سواری بهترین رشته ورزشی زیرمجموعه دوچرخه سواری را برای بانوان دوچرخه ساری کوهستان با توجه به محدودیت فرهنگی دانست و گفت که بانوان می توانند رشته دوچرخه سواری کوهستان که در داخل جنگل برگزار می شود، پیگیری کنند.


قمری اظهارداشت : مازندران از لحاظ جاده جنگلی ظرفیت های زیادی دارد و بانوان می توانند بدون محدودیت و با حفظ حجاب در این رشته فعال باشند.
وی یادآور شد: هم اکنون ۹۹ درصد از رقابت های آسیایی در رشته دوچرخه سواری برای بانوان در بخش کوهستان برگزار می شود که بانوان ایرانی می توانند در این رقابت ها شرکت کنند.
وی خاطرنشان کرد : دوچرخه سواری حاشیه جاده ها به دلیل ترافیک شدید خودرویی در مازندران برای ورزشکاران به دلیل پرخطر بودن پیشنهاد نمی شود .
همچنین در این مجمع مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت که جایگاه دوچرخه سواری این استان با وجود ظرفیت های بالای این رشته در سطح کشور رتبه مناسب نیست.
حبیب حسین زادگان در مجمع عمومی هیات دوچرخه سواری مازندران در ساری علت اصلی عقب ماندگی استان را در دوچرخه سواری ناشی از نابسامانی در هیات این رشته ورزشی دانست و افزود : با انتخاب رئیس هیات دوچرخه سواری این رشته ورزشی نیز به روزهای اوج خود خواهد رسید.
وی اضافه کرد : باید از ظرفیت بانوان نیز در رشته دوچرخه سواری استفاده شود و زیرساخت های لازم نیز برای دوچرخه سواری در دست ساخت قرار دارد.
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به پیست نیمه کاره دوچرخه سواری این استان در منطقه ماهفروجک گفت که این پیست بزرگترین و مجهز ترین پیست دوچرخه سواری غرب آسیا ست که باید با تامین اعتبار این امکانات زیرساختی هر چه سریعتر به بهره برداری برسد.
وی وعده داد تا با اولویت قرارگیری این پروژه و تامین اعتبار مناسب پیست دوچرخه سواری مازندران نیز تا پایان سال ۹۷ به بهره برداری برسد.
حسین زادگان خواهان همکاری و تعامل هیات دوچرخه سواری با مجمع عمومی و بهره گیری از توانمندی ظرفیت های موجود برای رونق این رشته ورزشی شد.
وی اضافه کرد : اداره کل ورزش و جوانان استان بر عملکرد هیات ورزشی دوچرخه سواری همانند سایر رشته های ورزشی نظارت دارد و در صورت کم کاری رئیس هیات را با همکاری مجمع برکنار می کند.
وی اظهارداشت : روسای هیات های ورزشی باید نسبت به عملکرد زیرمجموعه خود پاسخگو باشند و روسای هیات شهرستانی که نمی توانند مطابق با انتظار کار کنند را تغییر دهند و از افراد توانمند استفاده کنند.
در مازندران افزون بر ۴۵ رشته ورزشی فعال است و افزون بر ۱۵۰ هزار ورزشکار بیمه شده در این استان به امر ورزش اشتغال دارند.
ورزشکاران مازندران در دولت تدبیر وامید افزون بر یکهزار مدال ورزشی را از میادین برون مرزی کسب کردند که رتبه برتر کشور را در این بخش به خود اختصاص داده است..
ایرنا مازندران

دیدگاه های این مطلب

6 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. قدرت باقری قلعه سری در گفت:

    سلام.دکتر میری قلعه سری قادرخواهد بود ورزشکاران دوچرخه سواری را دوباره احیا کند این علاقمندان دربلا تکلیفی قرارداشتند وخدا راشاکریم مرد عمل ودارای انگیزه سکاندار شده مازندران را دررشته دوچرخه سواری با تدارک وسیع خود که پراز استعداد می باشدکشف خواهد کرد وبر قله نخست کشورجایگاه داشت برگرداند
    تبریک به دکتر میری قلعه سری ومردم خوب شهرنکا موفقیت شما را از ایزد منان خواستاریم یا علی مدد

  2. درود بر دکتر سید احمد میری قلعه سری، افتخار استان قهرمان پرور مازندران.آرزوی موفقيت داریم و ارادت خاص به خانواده ی متدین،متعهد و انقلابی میری

  3. سلام
    جناب آقای دکتر میری
    انتخاب بجا و شایسته حضرتعالی را تبریک عرض نموده انشاالله منشاء خیر و برکت برای استان تخصیصا” شهرستان نکا باشید با تقدیم احترام مسلم رضایی محلی

  4. مهدی تقوی قلعه سری در گفت:

    انتخاب شما به این سمت حداقل استفاده از قابلیت مدیریتی شما و سایر نخبگان و وارستگان جوان شهر ما در امور و مایه دلگرمی مردم است .
    انشاا… این اتفاقات مستمر و رویه دایمی باشد تا شاهد تحولات جدی در امور مدیریتی ریز و کلان راکد مانده در سطح کلان استانی باشیم .
    موفقیت مدیران جوانی چون شما موفقیت همه مردم و آرزوی قلبی ماست .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *