پیام تبریک علی داد بمناسبت عید سعید فطر

منتخب مردم در پنجمین دوره از شورای اسلامی شهر نکا در پیامی عید سعید فطر به همشهریانش تبریک گفت .
به گزارش نیکا خبر ،در پیام علی داد آمده است .
در تجلی شدن این عید مبارک، برای مسلمین جهان، پایان ازمون بندگی و ماه نزول برکات و رحمت بی دریغ پروردگار، وداع با لحظه لحظه های بی وصف شب های قدر و سفره ی نورانی سحر و افطار، زمزمه ی دعاهای پر اثر را لبیک می گویم، این عید، عطری از وجود و حضور خداوند از پنجره ی ملکوتی ماه مبارک رمضان ، آرزومندم تمامی اوراد ها به نیکی پیوند بخورد و گره های کور زندگیتان باز گردد.
عید فطر، عید پیروزی در جهاد اکبر است، عید تهذیب نفس، عید پاداش یک ماه روزه داری و صبر، عید کسب معرفت و معنویت.
اینجانب علی داد، عید بزرگ فطر را به مقام معظم رهبری و دولتمردان و زحمتکشان غیور سرزمینم به ویژه مردمان ولایت مدار و همیشه در صحنه ی شهرستان نکا تبریک عرض می نمایم. امیدوارم همه ی ما سربلند از این آزمون خودسازی و خالص سازی دل ها در شب زنده داری ها و سحرخیزی ها علل خصوص در شب های پر فیض قدر به آن پاکی روح و جسم رسیده باشیم و از فضایل با برکت و کمال آن متنعم شده باشیم. امیدوارم ما بتوانیم با تلاش و جدیت در نظام جمهوری اسلامی، زمینه آرامش و امید بیشتر برای شهروندان نکا را فراهم آوریم و رضایت بیش از پیش مردم قدردان و دوستدار ایران اسلامی در دیار شهرستان زیبا نکا حاصل شود.
عید سعید فطر و فرا رسیدن ماه شوال عید مهربانی به همه ی شما همراهان عزیز مبارک.

الحقیر
علی داد

دیدگاه های این مطلب

3 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. نریمان مطهری در گفت:

    درود بر شما، دکتر علی داد، مرد عمل، انسان شریف و دوستدار مردم
    برقرار باشی دکتر جان

  2. با سلام
    دكت محاسن نداشت

  3. با سلام دكتر عزيز

    شما در كسوت استاد دانشگاه انتظار مي رفت كرسي دانشگاه را رها نمي كرديد تا دانشجويان هزينه هاي كه پرداخت نموده اند با توجه به عدم حضور جناب عالي وعدم تشكيل كلاسها ضرر نمايند خداوند عاقبت همه دانشجويان دانشگا هها ختم بخير كند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *