داستان نکا:دستگاه قضایی با کسانیکه دربرابراجرای قانون قدرت نمایی نمایند قاطعانه برخورد می کند/ تصویر

دادستان عمومی و انقلاب نکا : کسانی که مانع اجرای قانون شوند دستگاه قضایی با قاطیعت برخورد خواهد کرد .
حجت الاسلام اسماعیل ملا کریمی دادستان عمومی و انقلاب اسلامی نکا امروز در حاشیه اجرای حکم زندان دو نفر از عوامل برهم زننده اجرای قانون در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان نکا بتشریح علل برخورد با دو نفرازمتهمان پرداخت و گفت : در پی گزا رش پلیس راهور استان دو نفر از متهمین این شهرستان مانع اجرای قانون شدند و با قمه و چاقو اقدام به قدرت نمایی کردند از طرفی قیلم این اقدام آنها در فضاهای مجازی پخش شده است .
ملاکریمی خاطر نشان کرد : درکمتر از ۲۴ ساعت این دو متهم شناسایی و دستگیر و به اتهام قدرت نمایی با چاقو و قمه و اخلال در نظم و آسایش عمومی و عدم تمکین در برابر قانون و مقاومت در برابر مامورین برابر قانون روانه زندان شدند .
دادستان عمومی و انقلاب نکا تصریح داد: هر دو متهم با هدف مستند سازی به محل ارتاب جرم منتقل شدند تا مردم شاهد باشند کسانی که بخواهند در برابر مامورین و یا نسبت به مردم و شهروندان ایجاد نامنی کند برخورد دستگاه قضایی جدی و صریح است .
این مقام قضایی در ادامه تاکید کرد : بلحاظ اینکه کسی که با مامورین امنیت مقابله کند و بایستد و مقاومت کند این خط قرمز است و با هرکسی که بخواهد ایجاد نامنی کند و اخلال و نظم عمومی رابرای شهروندان برهم زند مجموعه دستگاه قضایی استان جدی و قاع با آنها برخورد می نماید.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *