استقبال مردم نکا ازنائب قهرمان مسابقات آسیایی تکواندو/ تصویر

عصردیروز مردم ورزش دوست نکا از مرتضی زنده دل کمیشانی نائب قرمان مسابقات آسیایی ۲۰۱۷ ویتنام به گرمی استقبال نمودند .
در این مراسم که با حضور فرماندار و جمعی از ورزشکاران و قهرمانان ونیز مردم علاقمند و قهرمان پرور این شهرستان حضور داشتند مرتضی زنده دل کمیشانی که بعنوان نائب قهرمان مسابقات اسیایی ۲۰۱۷ در هوشیمینه ویتنام توانست بر حریفان خود پیروز شده بود به گرمی استقبال شد .

شایان ذکر است تیم ملی نونهالان کشورمان که برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۷ عازم “هوشیمینه” ویتنام شده بود، پس از کسب ۱۹ مدال رنگارنگ و عنوان قهرمانی در هر دو گروه دختران و پسران به ایران باز می‌گردد.

ملی ‌پوشان دختر کشورمان با کسب ۶ مدال طلا، ۳ نقره و یک برنز برای دومین دوره متوالی توانستند بر روی سکوی قاره کهن بایستند و تکواندوکاران پسر نیز با کسب ۶ مدال طلا، یک نقره و دو برنز دومین سکوی قهرمانی آسیا را همانند دوره نخست به نام خود ثبت کردند.

دومین دوره مسابقات قهرمانی نونهالان آسیا با حضور ۱۹۰ تکواندوکار از از ۱۶ كشور(ایران، مالزی، قزاقستان، فلسطین، کره جنوبی، فیلیپین، مغولستان، اردن، تایوان، ازبکستان، اندونزی، هنگ کنگ، هند، عربستان، ویتنام و پاکستان) در “هوشیمینه” ویتنام برگزار شد که تیم دختران با هدایت سيده ندا رستاد به عنوان سرمربي و شهره خلج‌زاده، مرضيه سليم و بهناز مژده به عنوان مربيان در این رقابت‌ها حضور پیدا کرد.

هدایت تیم پسران نیز برعهده محمدرضا ياري (سرمربي)، محمد علوي – مهدي رضايي (مربي) و عباس شیخی (مربی بدنساز) بود. حميد باقي‌نژاد نيز به عنوان مديرفني در كنار تيم حضور دارد.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *