احضار سه فرماندار و دو مدیرکل استانداری مازندران به دادسرا

از مدیران دولتی و اجرایی اعم از استانداران، فرمانداران، بخشداران و روسای ادارات دولتی تخلفات انتخاباتی داشتند که پرونده آنها به محاکم و دادگستری
به گزارش نیکاخبر: شنیده های موثق حاکی از آن است برخی از فرمانداران و مدیران کل ستادی استانداری مازندران که در ارتباط با تخلفات انتخاباتی دوازدهمین دوره ریاست جمهوری برایشان پرونده تشکیل شده، به دادسرا احضار شدند.

براساس این گزارش، سه فرماندار و دو مدیر کل ستادی در جریان انتخابات ریاست جمهوری به اتهام استفاده از امکانات دولتی به دادسرا احضار و نسبت به آنان پرونده قضایی تشکیل و درهیچ‌ کدام از این پرونده‌ها فعلاً منتهی به صدور رأی نشده و همه آنها در مرحله تحقیقاتی مقدماتی در دادسراست و نسبت به بعضی ها قرار تامین صادر و فعلا آزاد می باشند .

حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای درباره تخلفات انتخاباتی گفت: تاکنون بیش از ۶۰ نفر از مدیران دولتی و اجرایی اعم از استانداران، فرمانداران، بخشداران و روسای ادارات دولتی تخلفات انتخاباتی داشتند که پرونده آنها به محاکم و دادگستری ارجاع شده و در حال رسیدگی است.
وی گفت: متاسفانه تخلفات برخی از مجریان، مسئولان و مدیران دولتی، ستادهای انتخاباتی و افراد دیگر واصل شده که مواردی مجرمانه بوده و با ارجاع به دادگستری در دست رسیدگی است.

براساس این گزارش و بنابر قانون ؛ پایگاه خبری تحلیلی اصلاح نیوز از انتشار اسامی این مدیران تا زمان صدور حکم خودداری می کند.

اصلاح نیوز

دیدگاه های این مطلب

1 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. تو نکا هم تخلف رخ داد.بعضی ها طرفدار کاندیدا خاصی تو شورا بودند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *