خزعلی:تخلف آشکار دولت در اجرای سند ۲۰۳۰ مشهود است

نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در شورای زنان گفت: دولت در اجرای سند ۲۰۳۰ مجلس شورای اسلامی را در جریان قرار نداد و تخلف آشکاری در این زمینه انجام گرفت.

به گزارش نیکاخبر:کبری خزعلی ، درباره اجرای سند ۲۰۳۰ اظهار کرد: این سند در تداوم سند توسعه هزاره پایدار و در راستای برنامه جهانی‌سازی مطابق الگوی غرب، و با هدف تغییر دین، رفتار و سبک زندگی قرار است در کشورها اجرایی شود.

نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در شورای زنان با بیان اینکه نوع سیاست‌گذاری این سند در سطح کلان با امر سازمان سیا و پنتاگون است، اضافه کرد: این سند با هدف امنیت دکترین آمریکا و سلطه بر کشورهای جهان در برنامه کاری این کشور قرار گرفته است.

این مسؤول با اشاره به اینکه برنامه‌‌ریزان این سند تلاش کردند که منافع نظامی و غیر نظامی دولت آمریکا در آن حفظ شود، در ارتباط با نقش یونسکو برای اجرای کردن سند ۲۰۳۰ ،بیان کرد: این سازمان به ظاهر در حوزه آموزش ورود پیدا کرد ولی سیاست‌های کلی آمریکا در ذیل سند اجرایی و پیگیری می‌شود.

خزعلی با بیان اینکه باید ۱۷ آرمان در سند توسعه پایدار که باید تحقق پیدا کند، یادآور شد: در این سند بر تغییر کل جامعه از نظر اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، خانوادگی، کشاورزی، دام، انرژی و آب را تحت شعاع قرار می‌دهد.

نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در شورای زنان درباره تأثیر فرهنگی اجرای این سند در کشور، گفت: همه آموزش‌های رسمی و غیررسمی فرهنگی متأثر از برنامه‌های فرهنگی غرب است و معلمان و اساتید دانشگاهی براساس این سند آموزش و مجوز فعالیت آنها باید براساس نظر کارشناسان یونسکو انجام شود.

خزعلی در پاسخ به این سؤال که اگر در حال حاضر این سند را اجرای نکنیم چه تبعاتی متوجه کشور می‌شود، افزود: روند اجرایی کردن این سند براساس قانون اساسی کشور نبود و عدم اجرای آن تبعاتی برای کشور ندارد، دولت بدون تصویب مجلس و خلاف قانون نسبت به اجرای این سند اقدام کرد.

وی یادآور شد: حتی اگر این سند در مجلس به تصویب برسد و نظر شورای نگهبان را داشته باشد ولی توسط مردم از طریق قوه قضائیه پیگیری شود امکان جلوگیری از فعالیت آن وجود دارد.

نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در شورای زنان با اعلام اینکه در مقابل سند ۲۰۳۰ ما اسناد توسعه‌ای قوی‌تری داریم، گفت: اگر مسؤولان اجرایی در این زمینه پای کار باشند کشور به توسعه‌های مد نظر دست پیدا می‌کند.

فارس

دیدگاه های این مطلب

1 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. خانم محترم
    فقر و بیکاری اختلاس و خیانت به بیت المال .افزایش دروغ و تهمت و گسترش بی اخلاقی در جامعه در خلال ۳۸ سال بعد انقلاب رو هم به گردن ۲۰۳۰ مگذارید؟؟؟؟!!!!!!!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *