جعفری:مردم در انتخابات افراد با سابقه و باسلیقه روشن را پسند می نمایند

باسمه تعالی
انتخابات نماد شور و شعور مردم ، نشاط و بالندگی جوانان و شاخص رشد سیاسی زنان و مردان ایران اسلامی می باشد.
در هر انتخاباتی مردم از میان نامزدهای مطرح با توجه به شعارها و برنامه ها، افرادی را که دارای سابقه و سلیقه روشن و برنامه مطلوب می باشند پسند نموده و به نمایندگی خود مسئولیت امور جامعه را بردوش آنها می سپارند .
۲۹ اردیبهشت مردم شریف نکا برای بار چهارم حقیر را که در ۳ دوره متوالی ممنون اعتماد خود نموده بودند مجددا برگزیده و مسئولیت خطیر اداره شهر را برای دوره پنجم بر دوش اینجانب نهادند.
اولا ضمن شکر گذاری به درگاه لایزال الهی از حسن اعتماد هم شهری های عزیز خصوصا جامعه نجیب بانوان به اینجانب تقدیر و تشکر نموده و از خداوند استدعا دارم توفیق خدمت خالصانه به شهروندان عزیز را با همکاری سایر منتخبان محترم عنایت فرماید.
از نامزد های محترمی که در دوره تبلیغات با هم رقابت نموده و بار امانت سنگین مسئولیت بر دوش شان قرار نگرفت خدا قوت گفته و درخواست همکاری می نمایم.
از بستگان و دوستان و همه کسانی که بنده را مورد لطف خود قرار داده و در دوره تبلیغات انتخابات حمایت نمودند صمیمانه تشکر می نمایم.
از مسئولین محترم برگزاری انتخابات اعم از اجرایی ، امنیتی و نظارتی در برگزاری انتخابات سالم تقدیر و تشکر نموده و دوام توفیق رهبر عزیز انقلاب ، رئیس جمهور منتخب و ملت بزرگ ایران را از خداوند بزرگ خواهانم.
خواهر شما رقیه جعفری زرندینی

دیدگاه های این مطلب

3 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. متاسفانه مردم کسانی را انتخاب میکنند که پول و شام زیادی خرج میکنند.اگر شما تونستی هزینه نکنی و اونوقت رای بیاری با سلیقه روشن و با سابقه هستی شما که با هزینه کردن از جیب شورا و بیتدالمال رای بیاری نباید با سلیقه باشی.

    • قدرت باقری قلعه سری در گفت:

      متاسفانه ندانسته نظر ندهید یا از چاکن خبربهت رسیده خانم جعفری پرچم دار شواری شهر نکاست ونون معرفت ومردمی بودنش را سرسفره خود می برد این بانوی پاک سرشت مایه افتخار خانم ای نکاست که تاکنون پرچم دارخوبی برای بانوان بوده ومردم رضایت مند بودند وشاید مشکل شام ناهارشما بود که نمک گیر نشدند وخانم جفری نمکش در بیانش هست نه شام وناهار خدا روزیت راحتما جای دیه حواله کرده نگردنیست گشتیم بهتر از این نبود وبه انتخاب اکثریت باید احترام گذاشت وتبریک به خانم جعفری واقای سید احمدنهمتی ودوستان منتخب باید گفت به همین زیبایی تبریک تبرک افتاد دادش علی

  2. سیدقدرت الله شریفی در گفت:

    خانم جعفری به حضرت عالی ودیگردوستان منتخب مردم عزیز شهرستان نکا تبریک عرض نموده .وآرزوی توفیق روز افزون در خدمتگزاری به مردم فهیم ونجیب شهرستان را خواستاریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *