بازدید فرماندار نکا ،ازستاد انتخابات دربخشداري هزارجريب

فرماندار شهرستان نكا، از ستاد انتخابات در بخشداري هزارجريب بازديد نمودند.
نماينده عالي دولت در اين شهرستان ضمن قدرداني از زحمات محمديان بخشدار هزارجريب و عوامل اجرایی انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی روستاهای بخش هزارجریب، اظهار داشت: هیات های اجرایی و نظارت بر انتخابات باید دست در دست یکدیگر زمینه برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه را فراهم کنند تا دوستداران نظام در داخل و خارج کشور از این موضوع شاد شوند.

احمدي با اهمیت دانستن مشارکت مردم در انتخابات اظهار کرد: هرکسی به اندازه منزلت اجتماعی خود بتواند در جلب آراء مردم توفیق داشته باشد، برای ما محترم است.
فرماندار نكا خاطر نشان کرد: ما امین مردم و مسئول اجرای انتخابات هستیم باید زمینه حضور و مشارکت گسترده مردم در انتخابات را فراهم کنیم.
وي با اشاره به انتخابات پيش رو گفت: انتخابات ابزاري براي مشارکت مردم، تحکيم بنيان دولت و مردم و همچنين وحدت در جامعه است.
وی بر اهتمام جدی همه عوامل اجرایی انتخابات در برگزاری انتخاباتی پرشور، بدون دغدغه و در امنیت و آرامش کامل تاکید کرد و افزود: یکی از وظایف مهم مسئولین و عوامل برگزاری انتخابات، عدم حمایت و همچنین عدم اظهار نظر در مورد داوطلبین انتخابات می باشد.

احمدي با تاکید بر با اهمیت دانستن انتخابات، اظهار داشت: ما باید در جریان انتخابات امانت دار مردم باشیم در جریان و پس از انتخابات می باید همه انتخاب کنندگان اطمینان داشته باشند که این که به چه کسی رای داده اند مخفی می ماند و برگزاری انتخابات سالم مهمترین اهداف ما می باشد.
وی بر حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد و افزود: انتخابات حق الناس است و همه باید بر اساس قانون عمل کنند تا حقی از کسی ضایع نشود.
در ادامه محمديان بخشدار هزارجریب نکا از برگزاری جلسات انتخاباتی در این بخش خبر داد و تصریح کرد : کمیته های متنوع برای برگزاری سالم و پرشور انتخابات در این بخش تشکیل شده است تا شاهد انتخاباتی سالم و پرشور باشیم.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *