قدردانی امام جمعه نکا از اقدام شجاعانه قالیباف

اقدام شجاعانه دكتر قاليباف به نفع آيت‌الله رئيسي، حماسه‌اي بزرگ در اين انتخابات است

امام جمعه نكا گفت: اقدام شجاعانه دكتر قاليباف و كناره‌گيري از انتخابات به نفع آيت‌الله رئيسي، حماسه‌اي بزرگ در اين انتخابات است.
آیت الله محمدباقر محمدي‌لائيني امروز با تقدير از اقدام اقدام شجاعانه دكتر قاليباف و كناره‌گيري از انتخابات به نفع آيت‌الله رئيسي، اظهار كرد: اين عمل دكتر قاليباف، خود يك اقدام انقلابي، شهامت، شجاعت، فداكاري اخلاقي به نوبه خود حماسه‌اي بزرگ در اين انتخابات است.

وي افزود: در انتخابات سرنوشت‌سازي قرار گرفته‌ايم كه مردم بزرگوار و با بصيرت را به حضور در اين انتخابات سرنوشت‌ساز و عمل به سفارش‌هاي حضرت امام و رهبر بزرگوار دعوت مي‌كنم.

امام جمعه نكا ادامه داد: از رقابت همه كانديداها و حضور همه آنان در اين دوره از انتخابات تشكر مي‌كنم و با قدرداني از اقدام شجاعانه دكتر قاليباف، اين اقدام را يك حركت ارزشي و انقلابي مي‌دانم كه به نوبه خود حماسه‌اي بزرگ است و از جناب ايشان تشكر و قدرداني دارم.

محمدي‌لائيني افزود: انتظار است اگر آيت‌الله رئيسي موفق به رأي شدند اين فداكاري دكتر قاليباف را به عنوان يك مدير جهادي جبران كنند.

وي از قاليباف به عنوان يك مدير جهادي نام برد كه  توفيقات ايشان در توسعه و بازسازي شهر تهران مشخص و سند عملي است و ايشان يك مدير شايسته و جهادي است.

امام جمعه نكا در پايان با تأكيد بر حضور حداكثري مردم در پاي صندوق‌هاي رأي گفت: بايد همه ما با حضور حداكثري در انتخابات پيش رو دشمنان را نااميد، دوستان را خوشحال، ارواح شهدا و روح امام را شاد و قلب امام زمان(عج) را از خود خشنود كنيم.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *