کمیته امحاء، تبلیغات خارج از چارچوب قوانین انتخابات راجمع آوری می کند

فرماندار نکا: کمیته امحاء، تبلیغات خارج از چارچوب قوانین انتخابات را جمع آوری کند.
به گزارش نیکاخبر:فرماندار شهرستان نکا، با اشاره به دو انتخابات مهم ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی گفت : انتخابات بعنوان یک امر خطیر و سرنوشت ساز ملی از اهمیت بالایی برخوردار است .
به گزارش نیکاخبر:رئیس ستاد انتخابات شهرستان نکا، در ادامه از لزوم رعایت قانون در روند تبلیغات از سوی ستادهای انتخاباتی کاندیداها سخن گفت و اظهار داشت : کمیته امحا طبق قانون با مصادیق غیر مجاز در تبلیغات با جدیت برخورد خواهد کرد.
احمدی افزود: در برخورد با تخلفات ، ملاک ما اصل قانون مداری می باشد.

فرماندار نکا ضمن تأکید بر اجرای هرچه بهتر انتخابات گفت: خاصیت انتخابات ایجاد حرارت و شور و نشاط است بخصوص برای جوانان که طبیعتی پرتحرک، پرنشاط و سرشار از حرارت و شور است .
این مسول اظهار داشت: تمام تلاش و کوشش ما باید تحقق حضور حداکثری پای صندوق های رأی باشد و البته در این زمینه ما باید کاملاً بی طرف عمل نماییم چرا که ما خود مجری انتخابات هستیم.
فرماندار نکا با اشاره به نقش کمیته امحاء در برگزاری و سلامت انتخابات، اظهار داشت: در صورت مشاهده هرگونه تخلف احتمالی توسط هواداران کاندیداها مبنی بر نصب بنر و پارچه نوشته ها و پوسترها ی تبلیغاتی غیر مجاز، پلاکارد، دیوار نویسی، کارناوال تبلیغاتی و… در نقاط ممنوعه و مکانهای عمومی از جمله تابلوهای راهنمائی و رانندگی ، اماکن اداری ، مذهبی، نهاد های مردمی پس از امحاء بطور جدی ، برخورد قانونی خواهد شد.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *