فرماندار بهشهر خواستار بی طرفی مدیران در انتخابات شد

فرماندار بهشهر از مدیران و مسئولان ادارات خواست تا به حوزه انتخابات ورود نکرده و از امکانات دولتی له یا علیه نامزدی استفاده نکنند.
سید خالق سجادی در جلسه شورای اداری بهشهر در سالن اجتماعات فرمانداری افزود: رعایت بی طرفی در انتخابات از مهمترین وظایف ما است اما اگر نسبت دروغی به دولت داده شود به عنوان کارگزار دولت موظف به دفاع از عملکرد دولت هستیم.
وی اظهار کرد: هر دولتی دارای نقاط ضعف و قوت است و دولت تدبیر و امید هم از این مساله مبرا نیست اما نباید از دایره انصاف خارج شد.
فرماندار بهشهر اضافه کرد: کسی اجازه ندارد برای حمایت از دولت، از منصب اداری تبلیغات کنداما اگر ظلمی به دولت شد موظف هستیم براساس وظیفه مندی دولتی، نه وظیفه انتخاباتی، از دولت دفاع کنیم.
سجادی افزود: همه امکانات و تجهیزات باید در اختیار برگزارکنندگان و مسئولان برگزاری انتخابات قرار گیرد و مسؤولان ادارات برای این منظور همکاری لازم را انجام داده و خودرو و امکانات در اختیار مسئولان برگزاری انتخابات قرار دهند.
وی گفت: برای این دوره از انتخابات نیازمند ۳۰۰ خودرو، ۴۰ مینی بوس و ۱۵ خودرو شاسی بلند هستیم که باید مسئولان ادارات برای این منظور وارد عمل شده و کمک کنند.
امام جمعه بهشهر هم در این جلسه با تاکید بر رعایت تقوا و امانتداری در انتخابات گفت: همه ما در قبال این انتخابات و برگزاری آن مسئول هستیم و باید انتخاب احسن و انتخاب اصلح داشته باشیم.
حجت الاسلام سیدعربعلی جباری افزود: حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی، مشت محکمی بر دهان دشمنان است و باید مردم با حضور حداکثری، طعم شیرین انتخابات را بچشند.
وی گفت: کاندیداها با برنامه وارد شده و بدون تحریک عواطف برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی و الگوسازی این انتخابات برای جهانیان تلاش کنند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، ۲۹ اردیبهشت به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.
شهرستان ۱۶۸ هزارنفری بهشهر در شرق مازندران واقع شده است
ایرنا

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *