مراسم استقبال از مربی تکواندو تیم ملی درنکا

پس از مسابقات انتخابی تیم ملی نوجوانان دختر تکواندو در خانه تکواندو تهران ، اعضای راه یافته به اردوی تیم ملی مشخص شدند و سهم مازندران از این تیم یک ورزشکار به همراه یک مربی در این تیم بود.
به گزارش نیکاخبر: خانم زهرا پور اسماعیل تکواندوکار خوب مازندرانی به همراه محبوبه محمدنژاد از مربیان خوب استان مازندران تیم ملی را در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا در قزاقستان را همراهی کرد.
محمدنژاد پس از مسابقات قهرمانی جهان نونهالان در موجو دومین سابقه حضورش را به عنوان مربی در کنار اعضا تیم ملی تجربه کرده است.

هدایت تیم‌ملی نوجوانان را اعظم درستي به عنوان سرمربي و نيلوفر صفريان، معصومه محمدیان و محبوبه محمدنژاد به عنوان مربي بر عهده داشتند.

محمد نژاد سابقه ۱۵ ساله در تکواندو استان را دارد و از سال ۸۹ شروع به مربیگری کرده است به طور مستمر در لیگ های استانی شرکت نموده و توانسته بازیکنانی را درسطح قهرمانی کشور پرورش دهد و عناوینی را در لیگهای استانی، کشوری بدست آورد.
جامعه ورزشي نكا حضور این بانوی مازندرانی از اين شهرستان را در اردو تیم ملی تبریک عرض می نماید و برای ایشان از خدواند متعال آرزوی توفیق روزافزون دارد.
شايان ذكر است : محبوبه محمد نژاد از مربيان مجپرب استان ؛چندين بار سبب درخشش دختران باشگاه شهیدحسینی اصل در مسابقات كشوري و شده است.

مراسم استقبال مربی ارزشمند نکایی ساعت ۱۶ عصر امروز مقابل فرمانداری نکا با حضور ورزش دوستان برگزار می گردد.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *