خطای محض خبرنگاران که کاندیدای ریاست جمهوری را سوژه می کنند

چند روز است پیک نیک سیاسی ثبت نام را می بینم و منتظریم کسی جلویش را بگیرد اما نه تنها این اتفاق نمی افتد بلکه خطای محض برخی خبرنگاران و عکاسان که این جماعت را سوژه می کنند باعث شده هموطنانی در پی ارضای دیده شدن، شناسنامه به دست به سمت وزارت کشور یورش ببرند. سنگ مفت، گنجشک مفت! رئیس جمهور که نمی شیم حداقل مفت و مجانی در تیراژ میلیونی دیده که می شیم!??

? در حالیکه درج یک تبریک یا تسلیت در ابعاد کارت ویزیت در صفحه نخست بعضی از روزنامه ها، میلیونی هزینه دارد، اینکه عکس آدم نیمه مجنونی را روی صفحه اول، پوستر کنند لذت ندارد؟ امروز دختر نُه ساله به همراه والدین برای ثبت نام رفت. بچه ای که احتمالا” حق ندارد تنهایی توی کوچه برود قرار است رئیس جمهور بشود؟ بُرده اند که پایه سیاسی اش قوی بشود؟???

◀️ بارها دیده ایم که بعضی ها به محض دیدن یک توریست آسمان جُل شروع می کنند: ایران ایز نو گود! وی آر مشکل. آخوند وری وری بد. نو مانی. پرابلم زیاد… و از این قصه ها. انگار طرف دست می کند توی جیبش و گرین کارد می گذارد کف دست اینها!

⛔️ حق داریم گله کنیم از مشکلات، اما حق نداریم با آبروی این سرزمین بازی کنیم. اینجا فقط یک مشت خاک و یک سطل آب و چند دار و درخت و تیر و تخته نیست. فقط هم متعلق به این سی و چند سال نیست.???

?? برای باقی ماندن این سرزمین میلیون ها جان عزیز تکه پاره شده اند، در کنج زندان و حصر و تبعید پوسیده اند، به هزاران زن و دختر توسط دشمنان تجاوز شده است. در حمله مغولان، دست و پای مردان مدافع این سرزمین را به چهار اسب بستند و هر کدام به سویی تاختند و …

هنوز دوسال از روزی که استخوان های دهها غواص دست بسته را به وطن برگرداندند نگذشته. آنها برای دفاع از این آب و خاک توسط برادران عراقی زنده به گور شدند،مردانی را ببینید که سی سال بعد از جنگ چه روزگاری دارند. از مادرانی شرم نمی کنید که بوی اشک می دهند اما هنوز چشم به راهند شاید خبری از بچه مفقودالاثرشان برسد؟

❌ شرم نمی کنیم از اینکه اینطور با آبروی این سرزمین و تلاش آن همه انسان بازی می کنیم؟ از اینکه این تصاویر جهانی می شود و به ریش ما می خندند که ایرانی ها چقدر مضحک هستند! قلب تان مچاله نمی شود؟??

✅ آقایان! اگر خودتان راضی به این نمایش کمدی تلخ نیستید می پرسیم چطور شرکت در یک کنکور آزمایشی هزینه ورودی دارد اما رئیس جمهور شدن ندارد؟ چطور گرفتن گواهینامه راندن پراید شرایط‌ سنی دارد و این ندارد؟ وقت نکردید یک قانون حداقلی برای واجدان شرایط بگذارید؟

هیچ آدم نیمه عاقلی ثبت نام مردی که می گوید تریاک را آزاد می کند یا پیرمردی که می گوید برای خنداندن اقوامش وارد کارزار انتخاباتی ریاست جمهوری شده را نشانه آزادی نمی داند بلکه تبدیل آن به یک خنده بازار و تنزل یک جایگاه رفیع است.

?? غرش شیران مردان سپاه وارتش بی مثالش بزرگ ارتش داران جهان را بوجد درآورده. اگر برای سربلندی ایران مقتدر? خشتی رو خشت نمی گذاریم دستکم آبرویش را اینطور حراج نکنید???

بزرگترین کاریکه یک رییس جمهور موفق میتواند انجام بدهد ، دعوت از همه احزاب وگروهای سیاسی به وحدت ملی وسرپا گوش بفرمان ولی امر مسلمین رهبری عزیز??
ثبت نام به این سبک ناباورانه ?شاید به این معنا باشد حالاکه قراراست رییس جمهور کاری نکند فقط شعار بدهد وحرف بی عمل بزند ودائم مسافرت استانی وخارج از کشور برود
پس بقیه هم میتوانند .

دیدگاه های این مطلب

1 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. قانون مشکل داره که این وضع پیش میاد. چرا باید قانون اجازه بده هر کسی بره ثبت نام کنه. بهتره حزب ها تو کشور ساماندهی بشه و فقط حزب ها کاندید معرفی کنن. نامزد ها هم به حزب ها منتسب باشن نه بگن ما فراجناحی هستیم ( فراجناحی بودن یعنی هر کاری دلم بخواد انجام میدم). مردم هم از حزب ها باید مطالبه داشته باشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *