جمنا برای همه نه یک جبهه/به قلم میر احمدی

در میان جبهه اصولگرایان برای انتخابات ۹۶ سازوکاری توسط انقلابیون به اقتضای زمان تعریف و در حال اجراست که شاید نمونه آن را در کمتر بازه زمانی کشورمان شاهد بودیم .
یک سازوکار منطقی و دموکراتیک که نامزدها از دل یک انتخابات درون گروهی فرهیخته بیرون می آیند . که مزایای بسیار خوبی را خواهد داشت . حقیر در مقام تائید یا رد نامزد نهایی جبهه مردمی نیستم بلکه تحسین کننده این فرآیند جهت رسیدن به کاندیداهایی کارآزموده برای تصدی پست های حساس کشور هستم .
جریان های داخل کشور چه چپ چه راست قطعا نیازمند همچین سازوکاری می باشند و بایستی در آینده ای نه چندان دور به دنبال فراهم آوردن آن برای اعتلای کشور در همه عرصه ها باشند . مصیبت شخص محوری و کدخدا منشی باعث می شود فرد منتخب نه عقبه مشخصی داشته باشد و نه هنگام خطا به کسی پاسخگو باشد و ممکن است در نهایت کل نظام را هم زیر سوال ببرد و تمام تعهدات شفاهی خود به چهارتا ریش سفید را هم نادیده بگیرد و بحرانی امنیتی اقتصادی سیاسی به وجود آورد . ساده تر عرض کنم موفق عمل کردن او شانسی خواهد بود .
بنابراین لازم است اولا ادبیات دموکراسی را یاد بگیریم و ثانیا درست پیاده کنیم . جمنا هرچند فعلا کودک است اما آینده خوبی را رقم خواهد زد .
سید مصطفی میراحمدی قم

دیدگاه های این مطلب

5 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. احسنت عالی بود استفاده بردیم

  2. احسنت عالی بود استفاده بردیم

  3. سیدقدرت الله شریفی در گفت:

    تشکر از دیدگاه خوب حضرت عالی وامیدواریم مرد عزیز که با مشکلات های اقتصادی واجتماعی وفرهنگی و…دارند درانتخاب خودشان دقت بیشتری جهت برون رفت ازاین معقوله را داشته باشند فردی اصلح را برای امورجامعه انتخاب نموده وپاسخگوی مطالبات مردمی باشد

  4. حسین برمایی در گفت:

    خود رئیسی که گفته من متعلق به جناحی نیستم و فراجناحی هستم. خود شما هم چون جمنا این کار رو کرد تحسین میکنی اگه اصلاح طلب ها اینکارو میکرد این حرف رو نمیزدید.

  5. جمنا کودک نیست انقلابی بزرگ است و توانستن را دنبال می کند نه دست دراز کردن را . نگاه انقلابی ام را احیا می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *