سامانه مبین هیات نجات غریق مازندران راه اندازی شد

در مراسمی باشکوه و نشستی صمیمی یکی از اهداف عالیه هیات نجات غریق مازندران به بار نشست و از آن در حضور بزرگان و فعالان ورزش استان پرده برداری شد.

به گزارش نیکاخبر؛با حضور بهروز اسفندیاری رئیس اقیانوسیه و نائب رئیس فدراسیون نجات غریق ، معاونین اداره کل ورزش و جوانان، کریمیان رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران و روسای ادارات ورزش و جوانان استان به همراه مسولین هیات های شهرستان سامانه مبین نجات غریق رسما آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی هیات نجات غریق و غواصی مازندران در روز چهارشنبه ۱۶ فروردین ۹۶ و با حضور بهروز اسفندیاری نائب رئیس فدراسیون، خانم صاحب زمانی از دست اندرکاران فدراسیون، عباسی و عالیشان معاونین اداره کل ورزش و روسای ادارات ورزش و هیات های نجات غریق شهرستان ها در سالن اجتماعات متل عسل بابلسر سامانه مبین هیات نجات غریق فعالیت خود را آغاز کرد.

کریمیان رئیس هیات استان در این خصوص اظهار داشت: با راه اندازی این سامانه که بصورت کاملا هوشمند می باشد، ثبت منجیان کارت دار از درجه ۲ الی مدرسی درجه ۱ و همینطور ثبت داوران و مربیان و غواصان در ستاره های مختلف صورت خواهد گرفت.

وی گفت: هوشمندی این سامانه که در کشور برای اولین بار راه اندازی گردیده به قدری بارز است، تمامی منجیان طرح های دریا و همچنین استخرهای هر شهرستان را در خود ثبت شده خواهد داشت. این سیستم به گونه ای طراحی شده که تمامی معیارهای فدراسیون نجات غریق و غواصی را در خود جای داده و طبق آخرین آیین نامه فدراسیون طراحی گردیده است. کارآیی این سیستم بقدری بالاست که هیچ فردی یا منجی غریقی بدون رعایت آئین نامه فدراسیون قادر به هیچ نوع ثبت نام یا ارتقاء درجه نمی باشد و از این پس تمامی ثبت نام ها و کلاس های آمادگی در سامانه انجام خواهد شد و تمامی تراکنش های مالی نیز از طریق همین سامانه انجام می پذیرد. همچنین کلیه اخبار مرتبط با منجیان و طرح های دریا در سامانه به روز قابل مشاهده خواهد بود. در حال حاضر نیز منجیان در حال ثبت کارت های خود در این سامانه می باشند و بعد تایید مدارک شان در شهرستان و استان قادر خواهند بود در ارتقاء درجات شرکت نمایند.

سامانه مبین به بار نشست و تمام هیات های شهرستانی تابعه هیات نجات غریق مازندران می بایست کلیه کارهای ثبت نام ناجی، مربی، داور، مدرس و تمام کارهای بانکی و دیگر امور اجرایی را باید از طریق سامانه مبین انجام دهند.
یاد آور میشود که اسفندیاری نائب رئیس فدراسیون ، عباسی و عالیشان معاونین اداره کل ورزش و جوانان مازندران هر یک در سخنان خود از تلاش های بی شائبه کریمیان و روند فعالانه و پرشتاب هیات نجات غریق مازندران به تمجید پرداختند.

با تشکراز باباجانی:رمضانعلی باباجانی پور مسئول روابط عمومی

دیدگاه های این مطلب

1 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. الان این سامانه هست / خوب یه عکس بسه داش من

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *