اعزام تیم ملی والیبال جوانان به بازی های کشورهای اسلامی

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران گفت که این تیم به جای تیم ملی بزرگسالان به بازی های کشورهای اسلامی که دهه سوم اردیبهشت ماه در کشور آذربایجان برگزار می شود، شرکت خواهد کرد.

به گزارش نیکاخبر:بهروز عطایی افزود : قرعه کشی بازی های همبستگی کشورهای اسلامی انجام شد و تیم والیبال ایران حریفانش را در این رقابت ها شناخت.
وی ادامه داد : تیم ملی ایران در گروه دوم چهارمین دوره این بازی ها که از ۲۲ تا ۳۱ اردیبهشت برگزار می شود، با قطر ، الجزایر ، عربستان و مراکش هم گروه شد.
سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران با اشاره به اینکه مرحله نخست اردوی آماده سازی این تیم با حضور ۲۴ بازیکن از ۱۵ فروردین در تهران برگزار می شود ، گفت : سعی خواهیم کرد تا پیش از اعزام به باکو حداقل سه مرحله اردوی آماده سازی منظم و پرفشار داشته باشیم.
عطایی اضافه کرد : از بین ۲۴ بازیکن دعوت شده در پایان سه مرحله اردو ، در نهایت ۱۲ بازیکن مسافر باکو خواهند شد.
** آماده سازی برای مسابقات جهانی
سرمربی تیم ملی والیبال جوانان با اشاره به اینکه تیمش سهمیه مسابقات والیبال جوانان جهان درسال ۲۰۱۷ را نیز کسب کرده است ، گفت : تصمیم فدراسیون والیبال مبنی بر حضور تیم ملی والیبال جوانان در بازی های کشورهای اسلامی ، بهترین تصمیم بوده چرا که این مسابقات باعث آمادگی بهتر تیم ملی برای مسابقات جهانی خواهد شد.
وی با بیان اینکه تیم ملی جوانان ایران ، هدفگذاری خوبی را برای شرکت در رقابت های قهرمانی زیر ۲۱ سال جهان در جمهوری چک برنامه ریزی کرده است ، افزود : سعی داریم تا با انتخاب بهترین نفرات و درنهایت آمادگی کامل برای کسب بهترین عملکرد به مسابقات والیبال قهرمانی زیر ۲۱ سال جهان که به میزبانی جمهوری چک برگزار می شود، اعزام شویم.

ایرنا

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *