توصیه فرمانده انتظامی شهرستان نکا در ایام نوروز ۹۶

فرمانده انتظامی شهرستان نکا درتشریح برنامه های پلیس شهرستان نکا در ایام نوروز ۹۶اظهار داشت: قرارگاه نوروزی امام علی (ع) این فرماندهی از ۲۶ اسفند ماه ۹۵ با حضور فرماندار،دادستان،شهردار،اعضلای شورای شهر و …افتتاح و اقدامات عملیاتی ، اجرایی و فرهنگی خود را در آغاز نمود.
به گزارش نیکاخبر: سرهنگ هادی نصیری در گفتگوی اختصاصی خود با خبرنگار نیکاخبر گفت: با اشاره به اینکه شهرستان نکا در مسیر عبور زائران حرم امام رضا(ع) می باشد، گفت: کنترل این راه ها و ارائه خدمت به مردم نیازمند یک برنامه ریزی دقیق و هدفمند است. وي خاطر نشان کرد: کارکنان انتظامي اين فرماندهي با توجه به موقعيت حساس و قرار گرفتن محورهای اصلی ارتباطی در اين شهرستان تمهيدات و تدابير انتظامي، اطلاعاتي و ترافيكي ويژه اي براي تعطيلات نوروز ۹۶ در نظر گرفته و براي اجراي اين ماموريتها آمادگي كامل دارند. افزایش تردد و حجم مسافرت های نوروزی لزوم همکاری و هم افزایی دیگر سازمان های خدمات رسان را ضروری می کند.وی نگاه پلیس به افراد در جامعه را نگاهی جامعه محور دانست و اضافه کرد: فرماندهی انتظامی شهرستان نکا با راه اندازی قرارگاه نوروزی امام علی (ع) و دو ایستگاه پلیس (ایستگاه شهید زائر اومالی و ایستگاه شهید زارع) آماده ارائه خدمت مضاعف به مسافران نوروزی است.

اين مقام انتظامي عنوان داشت : ما در نيروي انتظامي به عنوان متوليان نظم و امنيت جامعه ، برخود مي باليم كه حافظ امنيت شهروندان و مسافران هستيم و به شهروندان و ميهمانان نوروزي اين نويد را ميدهيم كه در تمام ايام سال و به خصوص ايام نوروز، همانند سال هاي گذشته ، هوشيارانه و مقتدرانه در كنار آنان بوده و تمام سعي و تلاش خود را خواهيم نمود تا از وقوع حادثه هاي دردناك و از بروز هر نوع تخلفي جلوگيري کنيم. برنامه ريزي دقيق وكاربردي، سازماندهي واستفاده بهينه از نيروي انساني وتجهيزات موجود درجهت تحقق اهداف هنر پليس است كه خروجي آن رضايت مندي مردم، كاهش جرائم و آسيب هاي اجتماعي و در نهايت هديه آرامش وامنيت رواني واجتماعي به مردم است.
فرمانده انتظامی شهرستان نکا ضمن تاکيد بر اقدامات مثبت پيشگيرانه انتظامي و تلاش هاي پليس، خواستار مشارکت مردم در امر تقويت اقدامات ايمني شد که مي تواند به نحوي در کاهش جرايم و افزايش احساس امنيت عمومي نقش داشته باشد و پليس را در خدمات رساني به مردم در ساير امور ياري کند.

در ادامه سرهنگ نصیری به این نکته اشاره داشت که به جهت ارتقا ضریب امنیتی در ایام نوروزی با توجه به مسافرت شهروندان و خالی شدن منازل ضمن اینکه هشدارهای انتظامی در غالب ارائه آموزش همگانی از طریق بنر،برشور و ارائه هشدارهای انتظامی در فضای مجازی و …. و تقویت واحد های گشت انتظامی اشکار و پنهان و استفاده از ظرفیت های برون سازمانی انشا الله بتوانیم در ارائه خدمات به شهروندان و مسافران نوروزی در تحقق آرمان های شهدا و خدمت به مردم شهید پرور کامهای موثری برداریم.
سرهنگ نصیری ضمن تاکید بر برقراری نظم و امنیت ایستگاه های نوروزی و مکان های استراحت مسافران نوروزی خاطرنشان کرد: یقینا مردم و مسافران نوروزی با دیدن پلیس احساس آرامش می کنند.و در تشریح برنامه های روز طبیعت ۱۳ فروردین اقداماتی را برنامه ریزی نموده از جمله: پلیس با به کارگیری حداکثر توان در جهت برقراری نظم و امنیت ترافیکی و امنیتی تدابیر لازم را مبذول داشته است ،پلیس با رانندگانی که قسمت بار خودرو های باربری اقدام به حمل و جابجایی افراد می کنند برخورد می نماید،پلیس در مسیر منتهی به تفرجگاه ها چینش دقیق نیرو را با همکاری سایر ارگان های امدادی را برنامه ریزی نموده است،با توجه به خالی از سکنه شدن محلات پلیس تمهیدات ویژه ای جهت گشت زنی در محلات را برنامه ریزی داشته است،تعامل با یگانهای امدادی در جهت حدادث احتمالی یکی دیگر از اقدامات پلیس می باشد،ضمنا پلیس در ایام نوروز خصوصا در ۱۳ فروردین با هنجارشکنان به عنوان ضابط قضایی برخورد جدی و قانونی خواهد نمود.
اين مقام ارشد انتظامي در پایان اظهار داشت: اگر ما بتوانيم درايام نوروز به خوبي خدمات انتظامي را به مردم ارائه دهيم وامنيت و آرامش مطلوب را براي عموم مردم ومسافران نوروزي فراهم كنيم با پايان تعطيلات مردم با توان و روحيه مضاعف كار و تلاش خود را شروع مي كنند ومطمئنا اين موضوع در رونق اقتصادي و كسب و كار در كشور موثر خواهد بود

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *