سرهنگ محمدیان:رانندگان در ایام نوروزصبروحوصله را سرلوحه کار خود قرار دهند

سرهنگ محمدیان: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی شهرستان نکا در پیامی از رانندگان خواست با برنامه ریزی دقیق درطول سفرازحوادث احتمالی جلوگیری نمایند و صبروحوصله را در رانندگی سرلوحه کاری خود قرار دهند و ازتخلفاتی نظیرسرعت و سبقت غیرمجاز، استفاده از تلفن همراه خوردن و آشامیدن درحین رانندگی که منجربه عدم توجه راننده به جلو بوده خودداری نمایند.
وی گفت: امید آنکه سال ۹۶ برای همه آحاد ملت بزرگ ایران سرشار از خیر و برکات الهی بوده و سفرهای خوشی را در سایه تلاش همکاران عزیز ما در پلیس راهور و راه تجربه کرده باشند و همچنین سال جدید را مشحون از سلامتی و تحولی عظیم و سرشار از ذوق و همدلی آغاز نمایید. باری دیگر جاده ها و خیابان های استان مازندران با توجه به مواهب طبیعی مملو از مسافرین و گردشگر خواهد بود.

لذا رانندگان عزیز، با برنامه ریزی دقیق درطول سفراز حوادث احتمالی جلوگیری نمایند صبرو حوصله در رانندگی سرلوحه کاری بوده و از تخلفاتی نظیرسرعت و سبقت غیرمجاز، استفاده از تلفن همراه خوردن و آشامیدن درحین رانندگی که منجربه عدم توجه راننده به جلو بوده و میزان خطا و اشتباه راننده را مضاعف و سرعت عکس العمل را کم می نماید پرهیز نمایید.
درطول مسیربه جاده هایی که آشنایی کافی ندارید دقت لازم بر تابلوها و علائم داشته و با سرعت مطمئنه حرکت نمایید. از دیگر مواردی که درطرافیک های طولانی منحربه تصادف های زنجیره ایی بوده عدم رعایت فاصله طولی با وسیله نقلیه جلویی میباشد که بایستی توسط رانندگان مدنظر بوده و فاصله با نقلیه جلویی را رعایت نمایند آندسته از شهروندان که قصد مسافرت کوتاه را با موتور سیکلت دارند استفاده از کلاه ایمنی را تحت هیچ شرایطی فراموش نکنند.
امید آنکه این ایام و مسافرت ها برای همه عزیزان درکنار خانواده ایامی خوش و خرم باشد. در پایان همه رانندگان را به رعایت قوانین و احترام به حقوق دیگران تاکید می نمایم
پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی شهرستان نکا

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *