معضل ترافیک در نکا روز به روز افزایش می یابد+تصویر

معضل ترافیک در خیابان‌های شهر نکا روز به روز افزایش می یابد. متاسفانه معضل ترافیک در خیابانهای شهر ‌روز به روز افزایش می‌یابد و در صورتی که در این زمینه اقدامات لازم و عملیاتی انجام نشود این مشکل بیش از گذشته شدت می‌گیرد.
به گزارش نیکاخبر: شهرستان نکا از لحاظ جمعیت و تردد خودروها روبه افزایش است که این امر زمینه‌ساز افزایش ترافیک شهری و برخی معضلات و مشکلات در این زمینه شده است.
ازدحام خودرو در خیابانها و پارک غیرقانونی خودروها سبب ترافیک سنگین در سطح شهر شده ‌و در این راستا ضروری است تا راهنمایی و رانندگی با هماهنگی شهرداری برای حل مشکل ترافیک و نارضایتی‌های عمومی از این امر در سطح شهرستان اقدام کنند.
ساماندهی ایستگاههای تاکسی و خودروهای مسافربری روستایی و ارتقاء فرهنگ ترافیک در بین مردم باید اقدامات لازم و اساسی انجام شده و متولیان این امر در سطح شهرستان تمهیدات لازم در این حوزه را به کار بگیرند.
با توجه به نزدیکی ایام عید نوروز مسئولان دستگاههای مربوطه باید برای تنظیف شهر و اصلاح سرعت‌گیرها براساس استاندارد عمل کنند تا سطح شهر برای ورود مسافران و گردشگران در عید نوروز فراهم شده و بتوانیم فضای شهری مناسبی را برای این ایام فراهم کنیم.

سیدرقیه حسینی

دیدگاه های این مطلب

8 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. با سلام از آنجایی که یک پل ارتباطی در شهر وجود دارد نباید توقع زیادی داشت . در صورتی که طرح سی متری با دقت و سرعت انجام می شد این ترافیک از بین می رفت

  2. واقعا همينطوره شايد يكي از دلايلش اينه كه خيابان هاي نكا عرض باريكي داره مثل خيابان راه اهن كه خيلي دردسر ساز شد يا مثلا كوچه مهراباد هم همينطوره ولي به نظر من شايد مشكل اساسي در نبود پاركينگ كافي در سطح شهر باشه در صورتي كه تو اين شب عيدي خانواده اي (البته بعضي هاشون) كه براي خريد ميره بازار چون جاي پارك كردن گير نمياره مجبوره يه جاي ممنوعه پارك كنه كه همين باعث ميشه ترافيك زياد بشه به هر حال راهنمايي و رانندگي بايد اين مسئله رو در اولويت كاري خودش بزاره .

  3. بعضی ها فقط دارن روز رو شب میکنند اقا از اداره برق تا چهارراه رو پارک ممنوع بکنیدو شهرداران اسبق درقبال اخذعوارض حق پارکینک وتراکم و… میبایست پارکینگ تامین میکردند

  4. ترافيك شامل پياده روا هم ميشه
    كاش عكسهايي از پياده روهاي عريض و طويل شهر كه توسط عده اي با پاركينگ اشتباه گرفته شده ميزديد!
    كافيه يك سر به آدرسهاي زير بزنيد:
    حدفاصل ميدان امام حسين ع تا سازمان تأمين *اجتماعي در هردوسمت
    *روبروي توپخانه نبش كانون نظام مهندسي
    *روبروي بيمارستان امام حسين ع در هردو سمت
    حتي گاهي كاملا توسط خودروها مسدود ميشن و جايي براي عبور عابر نيست!
    در حاليكه اگه در همين قسمتها اگر خودرويي در سواره رو پارك شده باشه توسط جكها به پاركينگ منتقل و با پرداخت جريمه آزاد ميشه !
    كجاي دنيا پياده رو محل پارك خودرو محسوب ميشه ؟!
    چرا بايد عابر مجبور باشه به زحمت از سواره رو عبور كنه؟!
    چرا راهنمايي و رانندگي كه مسئول توقفها و سد معبرهاست در اين خصوص كاري نمي كنه ؟ آيا جز اينه كه اين موضوع محلي شده براي درآمدزايي راهنمايي و رانندگي و صاحبان پاركينگها؟
    مسئول عزيز سري به شهرهاي ديگه استان بزنيد متأسفانه شهرما در اين خصوص بدترين شهره !!!

  5. ۳۰ متری راه حل اساسی هست
    ولی برای راه حل موقت، ۳۰ متری از ترک محله تا نودهک بازگشایی شود، زیرا برای رفتن از ترکیان به ترک محله باید کل نکا رو دور زد و ترافیک زاست

  6. درحاليكه كمربندي داريم چرا كسي جلوي كاميونهارو نمي گيره ؟!
    اگه توان كار كردن ندارين لطفا … لطفا

  7. مهمون داشتيم از تهران و بابل
    ديروز از خيابون ۲۴ متري و باريك جلوي منزل ما يك تريلي با سرعت سرسام آور با كلي سروصدا و گردوخاك عبور كرد بنده هاي خدا از وحشت فرار كردن داخل منزل ماهم از خجالت آب شديم !
    اينجا چه خبره !!!
    آقا تورو قرآن شهرو ول كنيد بريد شايد خود مردم بهتر بتونن ادارش كنن اگرم قراره مسئول باشيد يكم مثل ما خجالت بكشيد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *