توصیه های حسن پور رئیس آب و فاضلاب شهری نکا

مدیریت امور آب و فاضلاب شهری شهرستان نکا در خصوص صرفه جویی در مصرف آب در ماه پایانی سال به مصرف کنندگان توصیه هایی دارد .
به گزارش نیکاخبر: رئیس آب و فاضلاب شهری شهرستان نکا، در گفتگوی اختصاصی خود با این پایگاه خبری ضمن عرض تبریک تهنیت به مناسبت نزدیک شدن به ایام سال نو و آرزوی توفیق روز افزون و سلامتی و بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل ، و ضمن تقدیر و تشکر از همدلی و همکاری همه جانبه مسئولین و زحمت کشان و مردم محترم شهرستان درآستانه سال نو به دلیل شرایط ویژه و اوج مصرف آب در پایان سال ، نسبت به صرفه جویی و مدیریت مصرف تک تک افرادخانواده نسبت به این موهبت الهی یاد آور شد شهروندان محترم نسبت به صرفه جویی و مصرف بهنیه آب اهتمام داشته باشند .
حسن پور تاکید کرد: به دلیل جلوگیری از افت فشار آب در شبکه های توزیع و با توجه به انجام سنت دیرینه خانه تکانی ، تقاضا می شود ضمن رعایت صرفه جویی و خودداری از مصارف غیرضروری ، با برنامه ریزی مناسب شست و شوهای خانگی خود را حداکثر تا ۲۵ اسفند به اتمام رسانید.
بدیهی است اعمال مدیریت مصرف آب توسط شما عزیزان مانع از قطع جریان آب در روزهای پایانی سال خواهد شد.

دیدگاه های این مطلب

6 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. شما چه می کنید؟
    فقط باید به مردم تذکر داد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  2. رامین فولادی در گفت:

    سلام جناب مهندس حسن پور عزیز دوست وبرادر عزیز ما کمال تشکر دارم از شما که از راه دور تشریف اوردین برای مراسم ختم برادرم مهندس فردین فولادی امیدوارم در شادیهای شما جبران کنیم۰وببخشید که نتوانستیم در خدمت شما باشیم

    • سلام خدمت برادر عزیز
      فردین هم مانند برادرم بود و ما هم کاری براش نکردیم،این هم وظیفه بود،کرمانشاه که بماند اگر صد برابر دیرتر بود برای انجام وظیفه و ادای دوستی می رفتم.روحش شاد و یادش گرامی.

  3. رامین فولادی در گفت:

    سلام جناب مهندس حسن پور عزیز دوست وبرادر عزیز ما کمال تشکر دارم از شما که از راه دور تشریف اوردین برای مراسم ختم برادرم مهندس فردین فولادی امیدوارم در شادیهای شما جبران کنیم

  4. رحیم محمودی در گفت:

    مهندس با شخصیت و مهربان و دلسوز امیدوارم در تمام مراحل زندگیتان موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *