باحضور”نوبخت” پل روگذرسردارطوسی نکا افتتاح شد+تصویر

پس از یازده سال وقفه در اجرای طرح پل غیر هم سطح ورودی نکا با حضور نماینده ریاست جمهور دو لت تدبیر و امید افتتاح و به بهره برداری رسید.
به گزارش نیکاخبر: با حضور دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، دکتر فلاح استاندار مازندران، مسولین استانی و شهرستانی ، پل روگذر شهید سردار طوسی این شهرستان، افتتاح و به بهره برداری رسید.
برای ساخت و تکمیل این پروژه حدود ۸۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شد ، طول پل روگذر ضلع غربی نکا ۶۰۰ متر و عرض آن ۱۱/۸۰ متر و پل دارای دو دهنه ۲۴ و ۴۴ متر می باشد ، که در این پل مسیر مستقیم ساری به شهر نکا و بهشهر به ساری مهیا شده و همچنین چند دور برگردان مسیرهای: ساری به ساری، نکا به نکا و بهشهر به نکا طراحی شده است.

دیدگاه های این مطلب

28 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. بهزادکلایی ریکا در گفت:

    شاعری تشکر

  2. این پل که ۱۱ سال به قول خودتون طول کشید . پل سی متری چند سال طول میکشه

  3. اول تشکر میکنم از دولت و مسولین که با تامین بودجه مناسبت ساخت این پل را تکمیل نمودند و اما یک سوال از تمامی عزیزان : آیادر کشورهای دیگر برای افتتاح چنین پروژه ای ، اینهمه تدارک و هیاهو راه اندازی می شود؟
    اگر کسی ار دوستان و سروران گرامی اطلاعی دارند به من بی سواد و کم اطلاع هم کمی آگاهی زکات کنند

  4. روز شهادت حضرت زهرا س و افتتاح پل؟!؟!؟!؟!؟ نمیشدیکروز بعد یا قبل باشه

  5. ابتداتشکرازهمه عوامل ودست اندرکارانیکه جهت این پروژه قبول زحمت نمودن!
    چیزی که اینروزهادیدن وهزمش برای هرذهنی تامل برانگیزه اینکه برخی ازآقایان انگارکه شق القمر
    کردن!درگوشه وکنارشهربنرهای رنگارنگ وعریض وطو یلروداریم میبینیم که تحت عناوین مختلف ازاین وآن تقدیروتشکرکردن!
    جالبتراینکه ستادی تحت عنوان ستادافتتاح پل تشکیل
    دادن!باباتروخدابس کنید!
    میتونستیددریککلام ازهمه عوامل تشکرمیکردیدوبس!!
    نه آنکه مقام مسئولی بیادازیک عده خاص تشکرکنه
    که این امرموجب دلخوری برخی ازمسئولان زحمتکشی که
    بسیارتلاش کردن امادرروزافتتاح نامی ازآنهابرده
    نشد!خداعاقبتهاروخیرکنه!!!

  6. همه اومدن عکساشونو گرفتن و رفتن تا به آرزوشون برسن
    همه میدونن
    جای مهندس میری عزیز خالی بود که در زمان تصدی شهرداری این پیمانکار. رو با دست خالی و بدون هیچ بودجه و حمایتی بعد سالها آورد و مشغول بکار کرد
    آقای مهندس میری دست شما درد نکنه
    هرجاکه هستی خدا نگهدارت باشه

    • آقای شهروند!پروژه مربوط به راه و شهرسازی بوده چطور مهندس میری پیمانکارو مشغول کرده؟شهرداری که فقط روزای آخر اومد فضای سبزشو اجرا کرد.ضمنا جهت اطلاع شما و همشهریان نکایی تامین اعتبار پروژه روگذر نکا رو سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور انجام داده نه راه و شهرسازی نه شهرداری نه هیچکس دیگه پولی واسه پروژه اختصاص ندادن.یعنی توانشو نداشتن که بدن.حالا همه میگن ما درستش کردیم.جالبه

      • شما ظاهرا درجريان خيلي چيزها نيستي ولي سعي كن ناسپاس نباشي
        جهت اطلاع شما بايد عرض شود درسته كه شهرداري اعتبار چنين پرو‍ژه هايي رو تأمين نمي كنه ولي چون زيرمجموعه وزارت راه و شهرسازي محسوب ميشه در روند مديريت اجرايي پرو‍‍ژه دخيل بوده و با جلسات ، نامه نگاريها و پيگيريهاي حضوري متعدد و حتي صرف هزينه هاي مختلف براي راه اندازي مجدد پيمانكار تا مراحل نهايي اون كه بعداز چندسال باوجود كارشكنيها و مانع تراشيهاي عده اي در زمان آثاي مهندس ميري و با تلاش مستقيم ايشان اتفاق افتاد امروز شاهد راه اندازي اون هستيم وگرنه امروزهم شما و ما از كنار بناي نيمه كاره اون رد ميشديم و با حسرت و شكايت نگاه ميكرديم
        لطفا خودتون رو انقدر مطلع نشون نديد و غيرمنصفانه صحبت نكنيد بجاش واقعا دنبال حقايق باشيد
        قابل توجه شما اينكه مطالب بنده براساس اطلاعات دقيقم بعنوان يك دست اندر كار بوده و اگر اطلاعات بيشتري از روند به سرانجام رسيدن اين اتفاق خوب براي نكاي عزيز لازم داريد درخدمتيم

      • بنظر بنده آقاي شهروند درست ميگن ، نمي دونم چرا مواجهه با حقايق براي امثال شماها اينقدر سخته !!! خيليها زحمت كشيدن تا امروز ما افتخار كنيم . اين حرفهاي احساسي و يكطرفه شما براي ماهم جالبه

      • حساسيت شما به بيان حقايق و اسم مهندس ميري شگفت آوره ناشناس عزيز

      • كارشناس راهداري در گفت:

        جهت اطلاع عموم خصوصا آقاي همشهري

        شرح وظايف سازمان راهداري و حمل ونقل جاده اي:

        * تنظيم خط‌مشي‌ها، سياست‌ها و برنامه‌هاي حمل و نقل جاده‌اي و ايجاد هماهنگي اجرائي بين زير بخش‌هاي مختلف حمل و نقل و نظارت و كنترل در امور حمل و نقل جاده‌اي و ارائه پيشنهادات لازم به منظور رعايت بهره‌وري اقتصادي و تسهيل در ارتباطات به هنگام تصويب پروژه‌هاي راهسازي كشور
        * احداث ، بهره‌برداري، توسعه و نگهداري پايانه‌هاي عمومي وسائل نقليه باربري و ساير تاسيسات مورد نياز همچون تيرپاركها و تاسيسات رفاهي و جانبي بين‌راهي، مراكز توزيع و كنترل هدايت ترابري
        * نظارت بر عملكرد شركتهاي مسافربري مستقر در پايانه‌هاي مسافري بمنظور حصول اطمينان از حسن اجراي ضوابط و مقررات جابجايي مسافر.
        * تهيه و تنظيم لوايح، تصويب‌نامه‌ها، آئين‌نامه‌ها و دستورالعملهاي لازم در خصوص امور ترابري داخلي و بين‌المللي و ارائه آنها به شوراي عالي هماهنگي ترابري كشور و يا ساير مراجع جهت تاييد و تصويب و پيگيري مراحل تصويب .
        * صدور مجوز فعاليت شركت‌هاي حمل و نقل جاده‌اي و ساير پروانه‌ها و مجوزهاي لازم در فعاليتهاي حمل و نقل داخلي و بين‌المللي .
        * فراهم ساختن مقدمات لازم به منظور تسهيل در امور ترانزيت و صادرات .
        * فراهم ساختن امكانات لازم به منظور تسهيل در امور ارتقاء سطح ايمني، خدمات و كاهش ضايعات زيست محيطي در حمل و نقل جاده‌اي كشور .
        * بررسي و تعيين نوع ، تعداد و مشخصات ناوگان موجود و مورد نياز حمل و نقل جاده‌اي و همكاري در تامين و توزيع آن .
        * تمركز آمار و اطلاعات پايه‌اي حمل و نقل جاده‌اي با همكاري سازمانها و موسسات ذي‌ربط و تشكيل بانك اطلاعاتي .
        * صدور مجوز احداث تاسيسات و مجتمع‌هاي خدماتي و رفاهي بين راهي توسط بخش‌هاي دولتي، تعاوني و خصوصي .
        * صدور مجوز بهره‌برداري‌هاي ويژه از شبكه راههاي كشور از قبيل پروانه تردد وسائل نقليه خارجي و مجوزهاي ويژه عبور بارهاي ترافيكي در چارچوب ضوابط و مقررات مربوط.
        * برنامه‌ريزي آموزش عمومي و تخصصي جهت كاركنان سازمان و فراهم ساختن زمينه‌هاي لازم به منظور ايجاد گسترش تخصصهاي مورد نياز ناوگان ترابري جاده‌اي كشور از طريق مراكز آموزشي داخلي و خارجي .
        * انجام امور بازرگاني در بخش حمل و نقل جاده‌اي و در راستاي اهداف و وظايف اساسي در چارچوب قوانين و مقررات مربوطه .
        * صدور مجوز و موافقت اصولي احداث و بهره‌برداري از مراكز مكانيزه فني وسايل نقليه سبك و سنگين عمومي برون شهري مسافري و باري.
        * انجام مطالعات كاربردي و اجراي پروژه‌هاي پژوهشي مورد نياز سازمان.

        دوست عزيز جناب همشهري
        بنده به عنوان دست اندركار پروژه پل كمربندي نكا اعلام مي كنم پرداخت اعتبار از سوي اين نهاد صورت نگرفته و خارج از شرح وظايف بوده است . هر هدفي كه داريد لطفا از طرف خود اطلاعات نادرست به مردم ندهيد

      • از طرف يك مسئول در گفت:

        بعنوان مسئول ، ادعاي پرداخت اعتبارات توسط راهداري جهت تكميل پروژه پل كمربندي نكا را رد مي كنم لذا از دوستاني كه چنين ادعايي مي كنند خواهشمندم اصلاحيه صادر نمايند

  7. اخه روز شهادت کی میاد پل افتتاح کنه؟؟؟؟؟؟؟؟
    یعنی دیگه روزی پیدا نمیشد که بتونن پل و افتتاح کنن؟؟

  8. اینها کسایی که اومدن واسه کار کردن رو نمیخوان
    واقعا خدا مهندس میری و امثال مهندس میری ها رو حفظ کنه
    هرجایی که باشی ما دوست داریم

  9. واقعا دست مريزاد به همه متصديان اين پروژه

  10. به نام خدا
    این پل و کارهای عمرانی خوبه خیلی خوب اما کاش یکی به این نوبخت می گفت چرا به داد فقرا نمی رسید، کاش یکی او را می برد خونه ی اونها که محتاج پول نون هستند و مسولان برای دادن یارانه مصیبت عظما می گیرند
    هنوز عیدی امسال کارمندان رو ندادند فقط وعده ی دروغ می گویند که تا پایان بهمن و همراه با حقوق بهمن می دهیم…
    از هر چیز بگم کم گفتم که کشور رو خراب کردند…
    خدایا کمک کن

  11. دست مهندس ميري و همه كساني كه طلسم تعطيلي اين پروژه رو بعد سالها شكستن درد نكنه
    دست بعديهاهم درد نكنه
    احسنت

  12. ورپامی ۱۳۹۵/۱۲/۱۷
    سلام
    واقعا در روز شهادت پیرهنای گلی منگلی چقد به بعضی ها به تنشون می امد فکر کنم استقبال عید نوروز رفتندکجایند مردان بی ادعا زحمت کشیدند بالخره با یک روحیه عالی میخاستن خودشون شاد ببینن یا به مردم نشون بدن زیر همچین مسئولیت سنگین قد خم نکردن سرافراز بیرون آمدن .

  13. جناب آقاي يداللهي دوست من
    لطفا پاسخ بنده به متن منتصب به همشهري رو نمايش بديد
    احساس ميشه درمورد بعضي از دوستان سابق هر نظري كه ارسال بشه و باب طبع عده اي نباشه حذف ميشه
    متشكرم

  14. كسانيكه در افتتاح پل بودن قبلا كجا بودن ! حداقل طي دوسال گذشته بعضي ا اينها حتي زحمت صحبت درمورد اين مشكل مردم رو به خودشون نميدادن چه رسد به اينكه درمحل حضور پيداكنن يعني همه باهم طي دوماه اخير بيدار شدن و تصميم به تكميل پروژه اي گرفتن كه چندسال متوقف بود ؟!
    گذشته از اينها چرا اينهمه سروصدا و تبليغات كردن واسه همچين پروژه اي مگه سقف روياهاي مردم نكا فقط داشتن يك پل بوده ؟!!!
    تشكيل ستاد واسه افتتاح پل هم نوآوري خاصي بوده كه فقط از بعضيها بر مياد !!!

    تقصير خودمونه

  15. بنظر ميرسه كساني كه سعي داشتن در اين مراسم ديده شن كمترين نقش در عمل بيشترين نقش در حرف داشتن
    اصلا توي دوسال گذشته كجا بودن ؟! جالبه كه بعضياشون اصلا تواين دوسال منصبي نداشتن تا كاري كرده باشن !
    جالبه ولي تكراري

  16. دست همه كساني كه در يكي دوسال گذشته زحمت كشيدن و كاري كردن توجه به اين پروژه بشه و به مرحله نهايي برسه درد نكنه خصوصا مهندس ميري و جانشين لايق ايشون مهندس جمشيدي

  17. شهروند همین شهر در گفت:

    قابل توجه مسئولینی که برای افتتاحش اینهمه سروصدا کردن
    آقایان کار جهادی بکن
    الان یکماهه از روی این پل عبور عبور میکنیم ، ناسپاس نیستیم ولی در یک کلام :
    افتضاحه !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *