همایش نماز و خانواده در مسجد ابوالفضل نکا برگزار می شود

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری منهاج شهرستان نکا به نقش خانواده در انتقال فرهنگ نماز به فرزندان اشاره کرد و گفت: آموزش نماز و پرورش روحیه مناسب برای اقامه این فریضه واجب ابتدا از خانواده شروع می شود.
به گزارش نیکا خبر ،مصطفی قنبری با بیان اینکه نماز موجبات تحکین بنیان خانواده را فراهم می آورد، اظهار داشت: تلاش داریم همایش نماز و خانواده با هدف ایجاد انسجام و همدلی، تامین بهداشت روانی خانواده، دست یافتن به تعالی و سعادت، توسعه و بسط فرهنگ دینی در خانواده و الگوپذیری فرزندان از والدین سه شنبه ۱۰اسفند از ساعت۱۵در مسجد حضرت ابوالفضل(علیه السلام) نکا برگزار شود.

قنبری با اشاره به فواید اقامه نماز در کاهش آسیب های اجتماعی، خاطر نشان کرد: با توجه به نقش خانواده، ترویج فرهنگ اقامه نماز زمینه ساز کاهش آسیب های اجتماعی است.

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ نماز در بین دانش‌آموزان و بیان اهمیت برپایی نماز در خانواده‌ها در دستور کار این همایش قرار دارد، یادآورشد: موسسه فرهنگی قرآن و عترت منهاج نکا، ستادهماهنگی و نظارت برکانون های فرهنگی هنری مساجدمازندران و اداره آموزش و پرورش نکا یاری رسان کانون فرهنگی هنری منهاج در برگزاری این همایش خواهند بود

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *