جلسه شورای آموزش و پرورش برگزار شد+تصویر

آموزش و پرورش مرکز تعلیم و تربیت آینده سازان و توسعه دهندگان کشورمان می باشد. و توجه به مقوله آموزش و پرورش در واقع گام نهادن در مسیر اعتلای ایران اسلامی است
به گزارش نیکاخبر : علی غلامیان معاون فرماندار نکا در آخرین جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان، با مهم ارزیابی کردن نقش آموزش و پرورش در مسایل زیربنایی کشور و همچنین اشاره به گستردگی مجموعه این نهاد مقدس، گفت: بدون شک آموزش و پرورش پایه و اساس موفقیت یک کشور محسوب می شود، بنابراین کمک به آموزش و پرورش کمک به آینده مملکت است.
معاون فرماندار نکا افزود: آموزش و پرورش مرکز تعلیم و تربیت آینده سازان و توسعه دهندگان کشورمان می باشد. و توجه به مقوله آموزش و پرورش در واقع گام نهادن در مسیر اعتلای ایران اسلامی است
غلامیان در بخش دیگری از سخنان خود با اعلام آمادگی شهرستان جهت پذیرایی از مسافرین نوروزی خاطر نشان کرد: مسئولیت اسکان مسافرین با آموزش و پرورش شهرستان می باشد و در این راستا لازم است که کلیه دستگاه ها همکاری لازم را با این اداره داشته باشند.
این مسول تصریح کرد: پذیرایی از مسافرین مقوله ای است که باید در بین دانش آموزان توسط آموزش و پرورش فرهنگ سازی شود.
معاون فرماندار با اشاره به در پیش بودن سال نو عنوان داشت: باید با برنامه ریزی درست و منظم و با همکاری و تعامل ، در آستانه عید نوروز برای دانش آموزان کم بضاعت ، پوشاک مناسب تهیه و به آنان دهیم.
رئیس آموزش و پرورش نکا نیز در این جلسه اظهار داشت: آموزش و پرورش به عنوان يكي از بهترين حاميان ستاد اسكان نوروزي در ارائه خدمات به مسافرين و بازديدكنندگان در طول ايام تعطيلات نوروز قلمداد می شود.
پالار عنوان داشت : برای اسکان مسافرین نوروزی ۹ مدرسه و ۶۰ کلاس درنظر گرفته تا بتوانیم خاطره خوش برای مسافران نوروزی در این شهرستان بوجود آوریم.
شایان ذکر است در این جلسه از معین قربانزاده دانش آموز نکایی ، بعنوان کسب رتبه برتر کشوری در بخش شعر فراخوان نماز در بیست و پنجمین اجلاسیه سراسری نماز در استان البرز ، تجلیل شد.

img src=”http://nikakhabar.ir/wp-content/uploads/2017/02/IMG_1802-500×333.jpg” alt=”” width=”500″ height=”333″ class=”alignleft size-medium wp-image-115030″ />

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *