در اجرای ارتقای امنیت اجتماعی ۵۲۵ نفردر ساری دستگیر شدند

فرمانده انتظامی مازندران گفت: در اجرای طرح ظفر ۴ (ارتقای طرح امنیت اجتماعی) ۵۲۵ نفر دستگیر در ساری دستگیر و ۳ میلیارد تومان کالای قاچاق کشف شده است.

به گزارش نیکاخبر،محمود میرفیضی در نمایشگاه دستاوردهای طرح ارتقا امنیت اجتماعی که در اجرای طرح ظفر چهار در مرکز مازندران اجرا شد، اظهار کرد: هدف از اجرای طرح ظفر چهار برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی، ارازل و اوباش، سارقان، خرده‌فروشان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر و به نوعی برای پاسخگویی به نیازهای مردمی است.

وی افزود: اقداماتی که در اجرای این طرح انجام می‌شود در رابطه با جغرافیای جرم است که همراه با آن بحث نظم بخشی و ساماندهی حاشیه‌نشینان نیز مورد توجه قرار می‌گیرد.

فرمانده انتظامی مازندران طرح ظفر چهار که امروز در مرکز مازندران اجرا شد را دارای نتایج خوبی دانست و اضافه کرد: ۵۲۵ نفر در مجموع این طرح دستگیر شدند که ۱۱۲ قبضه سلاح سرد و غیره، ۱۷ نفر ارازل و اوباش، ۲۰۶ واحد صنفی متخلف پلمب شدند، ۷۲ نفر توزیع کنندگان مواد مخدر بودند.

این مسؤول با بیان اینکه در اجرای طرح ظفر چهار در ساری، ۱۳ کیلو انواع و اقسام مواد مخدر کشف شد، گفت: نزدیک ۳ میلیارد تومان ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده بوده است.

میرفیضی با اشاره به اینکه کالاهای قاچاق کشف شده شامل لوازم آرایشی، لباس و.. بوده است،تصریح کرد: ۱۶۸ دستگاه انواع وسیله نقلیه خودرو و موتورسیکلت نیز در اجرای این طرح توقیف شده است.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اینکه بیشتر افراد دستگیر شده حکم جلب داشتند و یا باعث ناامنی در جامعه بودند، خاطرنشان کرد: وضعیت امنیت در مرکز مازندران مطلوب است در اجرای طرح ظفر بحث افزایش احساس امنیت در جامعه است و باید به صورت مستمر در استان اجرا شود.

فارس

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *