پیری:مردم می‎خواهند روند موفق مدیریت شهری باقی بماند

مسعود پیری عضو شورای اسلامی شهر ساری دلایل دلسردی خود برای حضور در شورای آینده عنوان کرد و گفت: مردم بهترین و بزرگ‌ترین قاضی بر نحوه عملکرد مدیریت شهری هستند و در انتخابات شورای آینده به افرادی رأی می‌دهند که هم‌سو با ادامه این روند مدیریت باشند.

به گزارش نیکاخبر، مسعود پیری عضو شورای اسلامی شهر ساری که رفاقتی دیرینه با مهدی عبوری شهردار این شهر دارد و به‌نوعی یارغار وی محسوب می‌شود، همواره طی چهار سال دوره چهارم شورای اسلامی شهر ساری در کنار عبوری بوده و نزدیک‌ترین و معتمدترین فرد به شهردار به‌حساب می‌آید.

پیری با بیان اینکه معماری فرهنگی یکی از مهم‌ترین اولویت‌های فرهنگی دوره چهارم شورای اسلامی شهر ساری بود، اظهار کرد: معاونت فرهنگی شهرداری در این دوره برای نخستین‌بار با ۲۰ میلیارد تومان بودجه راه‌اندازی شد.

وی با اشاره به اینکه به لحاظ کمی در این حوزه پیشرفت قابل توجهی داشتیم، افزود: کیفی‌سنجی این حوزه بنا بر نگاه خود مردم شهر است.

عضو شورای اسلامی شهر ساری با عنوان اینکه زمانی که عهده‌دار ریاست کمیسیون فرهنگی شورا بودم، آشتی بین رسانه‌ها و شهرداری اتفاق افتاد، خاطرنشان کرد: رسانه‌ای‌های حقیقی زمینه این آشتی را فراهم کردند و خودشان قاضی محکمی بر روند رفتار کمیسیون فرهنگی بوده‌اند.

پیری نگاه ابزاری به رسانه‌ها را خداپسندانه نخواند و اضافه کرد: هیچ‌گاه تأکیدی بر زدن عکس و تیتر نسبت به رسانه‌ای در جهت انتفاع شخصی نداشتم.

وی با اعلام اینکه شورای بعدی مجبور است تا سیاست‌ها و رویکردهای فرهنگی گذشته را تداوم بخشد، بیان کرد: اعضای شورای اسلامی شهر در دوره پنجم باید از این نهال خردسال مواظبت کنند و تا سن بلوغ باید نسبت به رشد فرایندهای جدید شهرداری ساری اهتمام ورزند.

عضو شورای اسلامی شهر ساری علاقه‌ای برای شرکت مجدد در شورا از خود نشان نداد و علت آن را دو موضوع عنوان کرد و ادامه داد: دلیل نخست من از امتناع در شورای بعدی این است که نتوانستم با توجه به تصورم مثمر ثمر باشم.

پیری موفق نبودن ظرفیت قانونی شورا برای کار گروهی را دلیل دوم حضور نیافتن خود در شورای پنجم خواند و تأکید کرد: کار انفرادی در مجموعه گروهی دشوار است؛ فرد باید همه تخریب‌ها و تهمت‌ها را به‌طور انفرادی تحمل کند اما پاسخ‌ها و دفاع وی باید به‌صورت گروهی تحقق یابد.

وی با بیان اینکه در این چهار سال آسیب جدی به خانواده‌ام وارد شد، تصریح کرد: به‌دلیل فردی عمل کردن اعضا و به‌دوش کشیدن عمده کارها از یک‌سو و از سویی تخریب‌های ناعادلانه عده‌ای که خود را به‌اصطلاح دلسوز شهر می‌دانند، احساس کردم حضور مجددم در این مجموعه دردی را دوا نکند و بغض تخریب‌کنندگان را تسکین ندهد.

عضو شورای اسلامی شهر ساری با اعلام اینکه عده‌ای اندک بدون در نظر گرفتن وجدان، به شدیدترین وضع فقط سعی در تخریب عملکرد شهردار و مجموعه مدیریت شهری دارند، یادآور شد: مردم بهترین و بزرگ‌ترین قاضی بر نحوه عملکرد مدیریت شهری هستند و در انتخابات شورای آینده به افرادی رأی می‌دهند که هم‌سو با ادامه این روند مدیریت باشند.

پیری در پایان با اشاره به اینکه مردم خاطرات خوبی را از عملکردهای فرهنگی و عمرانی شهرداری در این دوره شورا دارند، گفت: کهن‌شهر ساری پس از سال‌ها باز هم با حضور مدیرانی جوان و خلاق در مسیر رشد و توسعه شهری قرار گرفته و امیدوارم انتخاب مردم در انتخابات شورای آینده به‌گونه‌ای باشد تا این روند استمرار یابد.

فارس

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *