نخستین همایش خیرین مدارس شهر رستمکلا برگزار می شود /تصویر

تصمیم گیری برای برگزاری هرچه بهتر برگزار شدن اولین همایش خیرین مدارس ، با حضور فعالان و پیشکسوتان امور فرهنگی و اجتماعی شهر رستمکلا ، در مدرسه شهید لطیفی این شهر برگزار شد .
به گزارش نیکا خبر ؛در این جلسه چگونگی هر چه باشکوه تر برگزار شدن همایش مذکور مورد بحث و بررسی قرار گرفت تا با حضور مسئولین استانی و شهرستانی ذیربط و مشارکت خیرین محترم مدارس ، مشکلات دانش آموزان و تحصیل این قشر مهم و آینده ساز کشور و همچنین دغدغه ی مسئولین ومربیان مدارس شهر رستمکلا بررسی ، و در نزدیکترین زمان ممکن حل گردد.
علی اکبر ویژه یکی از فعالان فرهنگی و اجتماعی ، ایجاد وحدت رویه در کمک رسانی به مراکز آموزشی ، هدایت کمک های مالی به تناسب نیازهای تخصصی و مقطع تحصیلی و همچنین ایجاد عدالت در کمیت و کیفیت کمک های مالی درسطح مدارس شهر رستمکلا را بخشی از اهداف برگزاری این همایش عنوان کرد.


همایش ذکر شده در روز سه شنبه ۱۰ اسفند ماه سال جاری (۱۳۹۵) از ساعت ۱۵:۳۰ عصر در تالار بهشت کوچک (پوریای ولی) رستمکلا با حضور خیرین شهر ، مسئولین استانی و شهرستانی و همچنین سخنرانی سید علی قاسمی مدیرکل محترم اداره آموزش و پرورش استان مازندران برگزار خواهد شد.
بهزاد توسلی رستمی خبرنگار شهرستان بهشهر

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *