نخستین گردهمایی یاران انقلاب اسلامی با رویکرد مطالعه کارنامه مدیر جهادی در بهشهر برگزار شد

نخستین گردهمایی یاران انقلاب اسلامی همزمان با ایام فاطمیه شب گذشته با حضور مردم، روحانیت ومدیران استانی و شهرستانی در حسینیه قتلگاه بهشهر برگزار شد.
،به گزارش نیکا خبر و به نقل از ایلنا، نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در ابتدا به تشریح وضعیت بین المللی پرداخت و گفت: شرایط دنیا بعد از روی کارآمدن رییس جمهور آمریکا تغییر کرد اما همواره مسیر ما انقلاب، شهدا و ولایت است یعنی همان راهی که رهبری انقلاب طراحی کردند.

علی محمد شاعری با بیان اینکه استراتژی ها و راهبردهای آمریکا با تغییر رییس جمهور تغییر نمی کند افزود: آمریکا شیطان بزرگی است که سبک وروش آن به صورت تاکتیکی متفاوت می شود اما راهبرد و استراتژی آن تغییر نمی کند؛ آمریکا برنامه ریزی بلند مدتی دارد برای به سلطه کشیدن ملت های مظلوم و تحت ستم که راهبرد اصلی آن حمایت از اسرائیل و چپاول انرژی در خاورمیانه و کشورهای نفت خیز و افزایش ثروت ملی درآمریکا است.

وی ادامه داد: آمریکا در درون کشور با مشکلات اقتصادی  وسیاسی مواجه است و سیاست این کشور است تا بر مسائل داخلی تمرکز کند اما اسرائیل را رها نمی کند و ترامپ قصد دارد موضوع برجام را بی اثر کند و مفاد ان را تغییر و اصلاح دهد اما سیاست جمهوری اسلامی غیرقابل برگشت است.

این مسئول گفت: آمریکا تلاش می کند در منطقه خاورمیانه با عربستان،ترکیه ائتلاف جدیدی علیه مقاومت تشکیل دهد و تحلیل های کارشناسان سیاسی این است که ترامپ تا یکی دو سال آینده هیجانات داخلی کشور را حفظ کند و در پایان دوره احتمالا یک دشمن فرضی درست می کند تا بتواند برای مشکلات داخلی فرافکنی کند؛ روند موضع گیری های خصمانه آمریکا علیه مقاومت و ایران روبه افزایش است.

شاعری افزایش وحدت ملی، اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی، اعمال مدیریت جهادی متکی بر ظرفیت های داخلی  را از وظایف نیروهای داخلی برشمرد و اضافه کرد:امروز داشتن اطلاعات درست، ارزیابی درست از مسائل منطقه ای، بین المللی، شناخت دقیق و مسئولیت و ایفای درست نقش وظیفه و رسالت ما است.

وی ادامه داد:روز رهایی از آسیب ها و مشکلات و رمز موفقیت اتکا به ظرفیت های داخلی کشور بدون در نظر گرفتن تهدیدات خارجی است و قوت ها و چالش ها باید مشخص شوند و برای آن برنامه ریزی و مدیریت کرد.

رییس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی مسئله اقتصادی را مهمترین مشکل در جامعه برشمرد و گفت: برای رسیدن به قله های رفیع وپیشرفت اقتصادی به تحول عظیم فرهنگی نیاز است،بایست رفتارهای اجتماعی،فرهنگی و اقتصادی را بهبود ببخشیم.

شاعری خاطرنشان کرد:با مسئولیت پذیری مدیران،مشارکت بانک ها، همدلی، مدیریت جهادی،درصحنه بودن همه خلاقان، کارآفرینان، نواندیشان و فرهیختگان برای مردم تلاش کرد.

وی ادامه داد:به اختلافات سیاسی و منطقه ای دامن نزنید و در مسائل حاشیه ای و اختلافی ورود پیدا نمی کنیم چراکه وظیفه ما شعله ورکردن آتش اختلافات نیست.

نماینده مردم شرق مازندران با بیان اینکه دولت اسلامی دولتی پرکار و ضدتنبلی است، گفت:به جای تغییر مدیران، تغییر رفتار مدیران را در برنامه قرار دادیم و نیرویی که صلاحیت، تخصص و به نظام ایمان داشته باشد بدون توجه به هرتفکری که دارد به مردم خدمت کند ملاک ما عملکرد مدیران است.

علی محمد شاعری از رشد اقتصادی ۸ درصدی در برنامه ششم خبر داد وافزود: ۵ درصد رشد اقتصادی ناشی از افزایش تولید و ۳درصد از بهره وری است و حمایت از توسعه صادرات محصولات کشاورزی، جلوگیری از واردات بی رویه محصولات با نگاه به اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخلی از مهمترین تصمیمات حوزه کشاورزی در حمایت از کشاورزان محروم و بی پناه است.

وی ادامه داد: از سال سوم برنامه ششم ممنوعیت بهره برداری صنعتی از جنگل های شمال اجرا و جلوی واردات بی ضابطه محصولات کشاورزی گرفته می شود که این موضوع سلامت مردم را به خطر می انداخت.

رییس کمیسون کشاورزی گفت: دولت را مکلف کردیم تا به موقع بیمه محصولات کشاورزی را پرداخت کند در غیراین صورت دولت مکلف به پرداخت دیرکرد می شود.

شاعری افزایش حقوق مددجویان کمیته امداد تا سقف ۲۰۰ هزار تومان، حمایت از ایثارگران، توجه جدی به حوزه سلامت، حمایت از زیربناهای دفاعی کشور را بخشی از برنامه ها برشمرد.

وی ادامه داد: اتمام و تکمیل پروژه های نیمه تمام از اولویت های ما است که در این راستا سد گلورد با جدیت پیگیری میشود و پروژه فاضلاب تمامی شهرهای مازندان درحال اجرا است  اما در شرق استان هنوز شبکه گذاری انجام نشده است که بلافاصله مجوز فاضلاب برای سه شهرستان شرقی با برآورد اعتباری حدود ۲۵۰ میلیارد تومان گرفته شد.شعبون خداد:
نماینده مردم شرق مازندران تامین ،انتقال آب این متطقه را جزوبرنامه ها اعلام کرد وگفت :ساختمان سد حداکثر تا دوماه آینده به بهره برداری می رسد؛ کل شبکه آب کشاورزی تا گلوگاه درحال اجرا است و مجوز تامین آب شرب ۵ شهر شرقی گرفته شد که این پروژه با اعتبار ۳۰ میلیارد تومانی از سال آینده شروع می شود.

شاعری گازرسانی به ۱۵۲ روستا و حل مشکل افت گاز در استان را اقدام دیگر برشمرد و افزود: مازندران از سال آینده مشکل قحطی گاز ندارد.

وی زیرسازی ۶۰ کیلومتر راه روستایی، تکمیل پروژه ورودی نکا با اعتباری حدود ۱۲ میلیارد تومان، افزودن تخت، تجهیزات بیمارستانی  و آمبولانس به حوزه بهداشت ودرمان شرق مازندران، پیشرفت ساخت بیمارستان ۲۱۷ تختخوابی بهشهر  را از دیگر پروژه ها برشمرد.

نماینده مردم شرق مازندران به نزدیک شدن انتخابات اشاره کرد و گفت: حضور حداکثری مردم به صورت قانونی و باانگیزه در انتخابات هدف همه ما است.

شاعری تصریح کرد: باید به کسی رای داد که به انقلاب، ارزش ها، نظام ، قانون اساسی و حاکمیت مردم اعتقاد داشته باشد و به اسلامیت، جمهوریت و مدیریت جهادی پای بند باشد
ایلنا

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *