اختتامیه همایش روسای کانون های بازنشستگی و مستمری بگیر

مراسم اختتامیه همایش روسای کانون های بازنشستگی و مستمری بگیر در استان کرمان برگزار گردید

به گزارش نیکاخبر:در سومین روز و اختتامیه همایش روسای کانون های کارگران بازنشسته و مستمری بگیر در استان کرمان مدیر کل استان به ایراد سخن پرداخت.
علی حسینی مدیر کل تامین اجتماعی استان کرمان دراین همایش ضمن عرض خیر مقدم و ابراز خرسندی از میزبانی این همایش در بخشی از سخنان خود گفت :تجهیز منابع سازمان تامین اجتماعی کاری بسیار سخت در شرایط کنونی است. اما خدمتگزاران صدیق شما بازنشستگان و مستمری بگیران در سازمان نهایت سعی و تلاش خود را درراستای رضایتمندی عزیزان بازنشسته و مستمری بگیران بکار بسته اند.


در ادامه این همایش دکتر فخر، مدیر درمان استان کرمان افزود: دفاع و حمایت کامل جامعه بازنشستگان و کانونهای بازنشستگی در منتفی شدن موضوع اتنزاع بخش درمان سازمان قابل قدردانی است، امیدواریم این حمایت و دوراندیشی همچنان تداوم یابد.
سومین سخنران همایش آقای بیات، رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری بگیر سراسر کشوربود . وی اظهار داشت
تلاش ها و اقداماتی که به دنبال جداکردن بخش درمان سازمان صورت می پذیرد، هیچ وقت محقق نخواهد نشد و ما در این زمینه با احدی کنار نخواهیم آمد.



همچنین در ادامه آقای اردلان معاون محترم اداری مالی سازمان در همایش هم اندیشی روسای کانون های کارگران بازنشسته و مستمری بگیرخاطر نشان کرد:پاسخگویی به مطالبات و تامین انتظارات حقه بازنشستگان و مستمری بگیران از اولویتهای اصلی سازمان تامین اجتماعی است.
دکتر امینی، مشاور مدیر عامل و مدیر کل دفتر امور هماهنگی استانها از دیگر سخنرانان این همایش بود . ایشان با ابراز رضایت از نحوه برگزاری این همایش و تقدیر و تشکراز مدیر عامل سازمان ،معاونت فرهنگی ومدیریت اداره کل استان کرمان گفت :بر اساس آمار اعلام شده در حال حاضر ٢٥ درصد بازنشستگان تامین اجتماعی را بازنشستگان پیش از موعد تشکیل می دهند که این موضوع تبعات منفی بسیاری را متوجه سازمان کرده است . مشاور مدیر عامل و مدیر کل دفتر امور هماهنگی استانها افزود:
انتظار داریم کانونهای بازنشستگی مسائل و مشکلات کلان سازمان را به نحو موثر به نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی برسانند تا با کمک همه بتوانیم سازمان را از مراحل خطیر گذر دهیم و از این امانت به خوبی حراست کنیم.



درپایان این همایش یک عدد تندیس ولوح تقدیرازسوی اداره کل استان کرمان به رسم یادبودبه هریک ازروساء و اعضای کانونهای هر استان اهداء گردید.
همچنین پنل پرسش و پاسخ نیز تشکیل و به سوالات و ابهامات حاضرین پاسخ لازم ارائه گردید.

روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی

دیدگاه های این مطلب

1 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. جنوب کشور ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *