تشییع ۲ شهید خوش‌نام دفاع مقدس در بهشهر

فرمانده سپاه ناحیه بهشهر با بیان اینکه همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا(س) پیکر مطهر ۲ شهید خوش‌نام دوران دفاع مقدس در این شهرستان تشییع و خاکسپاری می‌شود، گفت: این شهدا در دانشگاه علم و فناوری مازندران به خاک سپرده می‌شوند.

به گزارش نیکاخبر، عابدین داغمه‌چی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بار دیگر افتخار میزبانی از دو شهید گمنام نصیب مردم شهیدپرور بهشهر شده است و دوباره عطر شهدا در شهر می‌پیچد.

وی افزود: پیکر مطهر دو شهید گمنام ۲۱ ساله و ۲۷ ساله دفاع مقدس در ایام شهادت حضرت زهرا(س) در بهشهر تشییع و تدفین می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه بهشهر با اشاره به زمان برگزاری مراسم وداع، تشییع و تدفین پیکر دو شهید گمنام، تصریح کرد: صبح روز یکشنبه ۸ اسفندماه مراسم استقبال از این دو شهید گمنام در ورودی بهشهر انجام و برنامه‌ای دیگر در نمازخانه سپاه این شهرستان با حضور پاسداران و خانوادهایشان برگزار می‌شود.

داغمه‌چی با بیان اینکه این دو شهید گمنام روزهای یکشنبه و دوشنبه ۸ و ۹ اسفند در مدارس دوره متوسطه، مهمان دانش‌آموزان می‌شوند تا روحیه شهید و شهادت در جامعه باقی بماند، خاطرنشان کرد: یک مراسم وداع روز دوشنبه با همکاری دانشگاه علم و فناوری مازندران با حضور اساتید، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه برگزار می‌شود.

وی از حضور این دو شهید بزرگوار در اداره زندان‌های بهشهر خبر داد و گفت: صبح روز سه‌شنبه ۱۰ اسفند پیکر مطهر این دو شهید گمنام، مهمان زندانیان می‌شود تا این حضور موجبات تحول در آنان را فراهم سازد.

این مسؤول بیان کرد: مراسم شب وداع با این دو شهید خوش‌نام شب‌دوشنبه ۹ اسفند همزمان با نماز مغرب و عشا در مصلای آیت‌الله جباری(ره) بهشهر با سخنرانی و مداحی انجام می‌شود.

داغمه‌چی با اشاره به اینکه این شهدا در دانشگاه علم و فناوری مازندران به خاک سپرده می‌شوند، تصریح کرد: آیین تشییع با پیکر مطهر این دو شهید گمنام روز سه‌شنبه ۱۰ اسفندماه ساعت ۹ صبح از بیمارستان امام خمینی(ره) آغاز و تا پارک ملت ادامه می‌یابد.

فرمانده سپاه ناحیه بهشهر در پایان گفت: مراسم سومین روز خاکسپاری این شهدا روز پنجشنبه ۱۲ اسفند همزمان با روز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) از ساعت ۱۰ الی ۱۴ در مصلی آیت‌الله جباری(ره) بهشهر برگزار می‌شود.

فارس

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *