تشریح عملکرد کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان نکا دردهه فجر/ تصریح

مسوول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان نکا عملکرد دهه فجر این کانون را تشریح کرد.
به گزارش نیکا خبر ،غزائیان با اعلام این خبر افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همزمان با دهه مبارک فجر با هدف ايجاد امكانات لازم جهت رشد و پرورش فكري و ذوقي كودكان و نوجوانان و كمك به شكوفايي استعداد هاي آنها بر اساس ارزشها و نظام تعليم و تربيت اسلامي با همت بلند خانواده بزرگوار شهید والا مقام صادق باقری در این شهرستان تاسیس شد .


وی افزود: به دلیل حضور دانش آموزان در سطوح پایه ای مدارس، كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان می تواند مركز رشد و بالندگی بسیاری از فعالیت های اثر گذار فرهنگی باشد.
غزالی با بیان فعالیتهای این مرکز فرهنگی اظهار کرد: فعالیتهایی نظیر قصه گویی، شعر خوانی، نمایش، نمایش فیلم و نقد آن، بحث و نقد کتاب، بحث آزاد، سفالگری، نقاشی، کاردستی، کارگاههای ادبی و … انجام می گیرد.

مسوول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان نکا بیان کرد: این کانون به مناسبت دهه مبارک فجر برنامه های مختلفی را بهمراه جشنواره کاردستی نقاشی ، برپایی جشن کمیته کودک و نوجوان با همکاری سازمان های عضو کمیته در محل بهپاک با حضور بچه های مهدهای شهرستان برگذار شد . پس از سخنرانی معاونت فرمانداری نکا وسرهنگ محمدیان ریاست راهنمایی رانندگی نکا و نیز بیان قصه ی تبر را برای بچه ها انجام شد در ادامه مسئولین شهرستان نکا و بچه های مهد توماری را که از قبل برای آتش نشانان آماده کرده بودند را امضا و سپس به آنها اهدا نمودند که با استقبال بی نظیر اعضای کانون و خانواده های محترم آنها مواجه شد.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *