صدرنشینی قلعه سردرمسابقات فوتسال المپیادروستایی/ تصویر

مسئول مکمیته فوتسال شهرستان نکا از پایان رقابت های فوتسال المپیاد فرهنگی ورزشی این شهرستان خبر داد .
به گزارش نیکا خبر ،حمزه پور گفت : مسابقات فوتسال المپیاد فرهنگی ورزشی روستایی شهرستان نکا با شرکت ۱۲ تیم در دو گروه ۶ تیمی در قالب جدول دو حذفی به رقابت پرداختندو تیمهای شرکت کننده با قرعه کشی به دو گروه تقسیم شدند .
وی گروه یک را قلعه سر ،آبلو موسوی ،سوچلما ،میانگاله وگیل آباد وگروه دو را طوسکلا ،کمیشان ،درمزار،آبلو فاضلی،کلت وگلبستان اعلام کرد که با میزبانی طوسکلا درسالن ورزشی شهدای این روستا برگزار شد.


او ضمن تقدیر از هیات داوران شهرستان نکا اعلام کرد : در این دوره از مسابقات ۶ داور سوت می زدند و مسابقات در سنین زیر ۲۳ سال و بیشتر جهت شکوفایی استعدادها با هماهنگی ستاد المپیاد برگزار شد.
رضا حمزه پور در ادامه تصریح داد : بجز دیدار رده بندی و فینال تمام بازی ها در سالن ورزشی شهدای طوسکلا برگزار شد و به دلیل نبودن سکوی تماشاگران در آن سالن و احترام به تماشاگران جهت دیدن این دو بازی حساس دیدار رده بندی و فینال در سالن سردار شهید طوسی نکا برگزار شد.


مسئول کمیته فوتسال نکا با اعلام اینکه تمامی کسانی که ما رو در این مسابقات یاری کردند تشکر می کنم گفت : از رییس اداره ورزش و جوانان , بخشدار مرکزی نکا , هیات فوتبال شهرستان , کمیته داوران , اوژانس ۱۱۵ , جناب هادی یعقوبی دهیار ورزشی روستای طوسکلا اعضای دهیاری حسن یعقوبی مدیریت سالن شهدای طوسکلا , شورای اسلامی, شورای ورزشی , پایگاه مقاومت روستای طوسکلا که نهایت همکاری را با کمیته فوتسال داشتند نیز تشکر می کنیم.


متولی فوتسال نکا در ادامه گفت : تیمهای آبلو موسوی و کلت دیدار رده بندی رو برگزار کردند که در پایان ضربات پنالتی آبلو موفق به پیروزی شد
وتیمهای قلعه سر و کمیشان هم نیز دیدارشان مساوی و در ضربات پنالتی این تیم قلعه سر بود که موفق به پیروزی در ضیافت پنالتی ها شد و به عنوان قهرمانی دست یافت و نیز تیم کمیشان دوم و تیم آبلوی موسوی به در جایگاه بعدی قرار گرفتند .

دیدگاه های این مطلب

8 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. وحدت قلعه سر در گفت:

    ضمن عرض سلام وخسته نباشید به کلیه اهالی وقلعه سریهای مقیم نکا ورزشکاران؛ ورزش دوستان، مربیان، شورای اسلامی ورزشی،دهیاری ،پایگاه مقاومت شهیدباقری قلعه سر،وضمن تبریک به ورزشکارن عزیز که تاکنون ،با کسب مقام های متعدد،قهرمانی در رشته مچ اندازی ??دومیدانی?? طناب کشی ?وفوتسال⚽️ باعث افتخار درمسابقه المپیاد ورزشی روستایی شدند?وباامید به سربلندی وتوفیق روزافزون برای ورزشکاران قلعه سر⚽️??✌

    ?باشگاه فرهنگی ورزشی وحدت قلعه سر?

  2. فاطمه جعفری در گفت:

    لطفاً از مسابقات بانوان در قلعه سر هم گزارش تهیه کنید.با تشکر

  3. به افراد بومی تکیه کنیم در گفت:

    متاسفانه دیده شده،افراد غیربومی درکمیته فوتسال واردشده وبا راندبازی وباند بازی صرفا با نفوذ کلام خود این جایگاه راقبضه نموده اند،جادارد از زحمات آقا رضا شهمیری تقدیر وتشکر نموده ولی این عیب وایراد براو واداره تربیت بدنی وارد است

  4. بهترين عكس براي بچه هاي ابلو بود باانرژي بود??

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *