بخشداری هزارجریب نکا پس از ۲۱ سال صاحب خانه شد/ تصویر

همزمان با نهمین روز از دهه مبارک فجر، با حضور مهندس ناصحی مدیرکل امور اداری و مالی استانداری، مهندس عسگری مدیرکل دفتر امور شهری استانداری، فرماندار نکا و تنی چند از مدیران شهرستانی، ساختمان بخشداری هزارجریب بعد از ۲۱ سال از استقرار بخشداری در این منطقه در روستای چلمردی مرکز بخش، افتتاح و به بهره برداری رسید.photo_2017-02-09_06-03-34
این ساختمان اداری در سه طبقه با اعتبار بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان در مدت ۶ ماه ساخته و به بهره برداری رسید.

مدیرکل اداری و مالی استانداری مازندران عصر امروز در آیین افتتاح ساختمان بخشداری هزارجریب نکا در روستای چلمردی، گفت: سال گذشته تنها ۱۸ تا ۱۹ درصد اعتبارات به پروژه‌های عمرانی تخصیص داده شد.

مرتضی ناصحی اظهار کرد: تنها پروژه‌ای که در سال گذشته ۱۰۰ درصد تخصیص اعتبارات را جذب کرده است، ساختمان بخشداری هزارجریب نکا بوده است.
429730159_85373
وی با اعلام اینکه در بخش اطلاع‌رسانی عملکرد دولت به مردم خدمات مناسبی ارائه نشده است، افزود: خدمات مناسبی به این مردم در حوزه‌های مختلف ارائه شده است اما به وظیفه اطلاع‌رسانی خود به‌درستی عمل نکرده‌ایم.

مدیرکل اداری و مالی استانداری مازندران گفت: دولت در سال اقتصاد مقاومتی با تمام توان برای عملی کردن این شعار در راستای منویات رهبری تلاش کرده است.

این مسؤول افزود: در سال جدید با توجه به فرمایشات رهبری در راستای اقتصاد مقاومتی و با تشکیل قرارگاه اقتصاد مقاومتی در استانداری مازندران، بیشترین جلسات، برنامه‌ریزی‌ها و دغدغه‌ها در این حوزه بوده است تا خدمات مناسبی در این حوزه ارائه شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
ناصحی گفت: دهه فجر، فرصتی مناسب برای ارائه و عملکرد دستاوردهای نظام است و همچنان که در دولت‌های مختلف برای اقتدار و عزت نظام تلاش شده است این دولت هم سهم به‌سزایی در توسعه و پیشرفت حوزه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی و… داشته است و باید اطلاع‌رسانی مناسب انجام شود.

* احداث مجتمع‌های آب‌رسانی نویدی برای مهاجرت معکوس۲۰۱۷۰۲۰۸_۱۰۲۵۳۲ ۲۰۱۷۰۲۰۸_۰۹۴۹۰۲ ۲۰۱۷۰۲۰۸_۰۹۴۶۴۶

فرماندار نکا نیز در این مراسم گفت: امسال در دهه فجر شاهد افتتاح مجتمع آب‌رسانی به روستای ولام‌ده و آب‌رسانی به سه روستای منطقه بوده‌ایم که احداث مجتمع‌های آب‌رسانی نویدی برای مهاجرت معکوس به روستاها است.

جعفر احمدی اظهار کرد: آسفالت روستایی به طول ۷۰ کیلومتر در روستاهای نکا در دست اقدام است که امیدواریم با اتمام این پروژه شاهد توسعه بیشتر در این منطقه محروم باشیم.

وی گفت: ساختمان بخشداری هم نویدی برای توسعه و پیشرفت در این بخش است و امیدواریم تا پایان سال هم خدمات بیشتری در حوزه‌های مختلف به این روستاییان ارائه شود.

*افتتاح بخشداری هزارجریب بعد از ۲۱ سال

بخشدار هزارجریب نکا نیز گفت: بخشداری هزارجریب نکا در سال ۱۳۷۴ مصوب شد و زمین اهدایی تحویل شد و احداث بنا معوق ماند و امسال، صاحب ساختمان مستقل شده و این ساختمان با حضور مردم این روستا و مسؤولان استانی و شهرستانی به بهره‌برداری رسید.

۲۰۱۷۰۲۰۸_۱۰۳۰۰۵محمد محمدیان تصریح کرد: افتتاح بخشداری هزارجریب بعد از ۲۱ سال اجاره‌نشینی، نعمت بزرگی برای روستاییان است و در ساختمان جدید تلاش می‌کنیم تا خدمات بهتری به مردم ارائه شود.

به گزارش فارس، ساختمان بخشداری هزارجریب در روستای چلمردی و همچنین آسفالت خیابان چلمردی با اعتبار ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در نهمین روز از دهه فجر به بهره‌برداری رسد.

دیدگاه های این مطلب

1 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. جمعی از هزارجریبی ها در گفت:

    ساختمان اداری بخشداری هزار جریب نکا پس از ۲۱ سال با مساعدت وپیگیری حاج آقا مرتضی ناصحی مدیر کل محترم اداری ومالی استاندار مازندران افتتاح گردیده است جادارد که از زحمات این شخصیت بزرگوار تقدیر وتشکر به عمل آید انشاءالله خداوند روح پدر بزرگواراشان حاج شیخ عبدالحسین ناصحی که انسانی خدوم در منطقه هزار جریب بودند وخدمات شایسته ای را در منطقه به یادگار گذاشته شاد فرماید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *