دومین کارت زرد شاعری به مدیران نکایی

علی محمد شاعری نماینده مردم نکا بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی که در جلسه شورای اداری شهرستان نکا که بمناسبت دهه فجر سخن می گفت به مدیران ادارات این شهرستان گفت عملکرد آنها را ارزیابی می کند و روز ۷ خرداد ۹۶ اولین سالروز نمایندگی خودش مدیران ضعیف و قوی را به مردم معرفی می کند.
به گزارش نیکا خبر ونگ وا نوشته است هرچند وی گفته بود بمناسبت دهه فجر نمی خواهد با نقد مدیران خاطر انها را مکدر کند ولی در ادامه سخنانش بنظر می رسید طعنه هایی به برخی از مدیران دستگاهها زد و از آنها بعنوان دستگاههای ضعیف نام برد.

وی گفت مدیرانی که بد کار می کنند و من و مردم را خسته می کنند بهتر است تا قبل از اینکه نامش برده شود میز مدیریت را ترک کنند. وی افزود کسانی که حس ششم آنها تشخسص داد که منظورم خودش هست حواسشان را جمع کرده و فکری بکنند.

شاعری همچنین گفت البته با همه مدیران روابط عاطفی دارد اما با مردم روابط عاطفی بیشتر داشته و پای مردم به میان باشد نمی تواند بگذرد.

وی البته از چند اداره به شوخی نام برد اما از کمیته امداد بعنوان دستگاهی یاد کرد که مردم راضی هستند. همچنین از شهرداری ه بعنوان دستگاه اداری که بد عمل کرده یاد کرد و ابراز امیدواری کرد شهردار جدید اعتماد مردم را برگرداند. وی ضمن تشکر از رئیس منابع طبیعی اما گفت گاهی اوقات ما را اذیت می کند و گفت«اون موردی که گفتم چرا انجام نمی دهید مردم آن روستا ما را کشتند!»

شاعری طبق معمول شوخی هایی با رئیس راه و شهرسازی کرد و ضمن گله مندی از زحماتش تشکر کرد وی خطاب به رئیس سازمان تبلیغات اسلامی هم گفت نسبتا راضی است و به رئیس اداره کار هم گفت بد نیست اما باید بهتر باشد و اشاره ای هم به محیط زیست کرد که بنظر ناراضی بود.

شاعری پس از سخنانش جلسه را ترک کرد اما فرماندار جلسه شورای اداری را ادامه داد. احمدی فرماندار نکا در سخنان کوتاهی چند نکته را یاد آور شد و سپس گفت: هرگونه عزل ونصب در شهرستان با هماهنگی فرماندار است و اگر غیر از این باشد فرماندار می تواند آن مدیر را در جلسه شورای اداری راه ندهد. وی همچنین از همه دستگاههای اداری برای اجرای برنامه ها و پروژه های افتتاحی در دهه فجر و نیز خدمات چند ساله در دولت تدبیر و امید را ستود و از همه تشکر کرد. بنظر می رسید فرماندار تلویحا خواسته پاسخ سخنان خارج از عرف شاعری را بدهد.

از پچ پچ های مدیران مشخص بود که اغلب از نوع ادبیات شاعری گله مند بودند. پویا رئیس شورای شهر نکا در راهرو فرمانداری به خبرنگار ما گفت عملکرد شهرداری طی این سالها انصافا خوب بود و برخی از مسائل پیش آمده صرفا شخصی بوده و نمی توان به این دلایل عملکرد شهرداری را ضعیف دانست.

نیکا خبر :پیشتر درروزهای نخست خرداد سال ۹۵ در روستای ازرک از بخش هزار جریب نکا دکتر علی محمد شاعری به بعضی از مدیران کارت زرد نشان داد و گویا این قضیه جدی است و تنها کمتر از ۴ ماه باید منتظر بود تا مدیران ضعیف دستگاهها به مردم معرفی شوند

دیدگاه های این مطلب

8 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. اقای دکتر شاعری حرف دل مردم رازده است

    • در تهران شنیده شد یکی از نکایی که کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی بوده درلیست یکی از گروه سیاسی برای انتخابات شورای شهر تهران قرار گرفته است ،بسی جای افتخار است .

  2. میتی کومان!

  3. واقعا این کار ایشون ستودنیست

  4. دستتون درد نکنه آقای شاعری.ایشالله شما بتونید از نکا یه شهر خوب بسازید.

  5. حالا کی باید ایشون رو نقد کنه؟

  6. جناب آقای پویا شما راضی نباشید کی راضی باشی این نا رضایتی ها ابتدا از شورا آب می خورد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *