از پرسپولیس تا امید ابراهیمی+تصویر

در پایان هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر، برترین‌های این هفته از رقابت‌ها انتخاب شدند.
به گزارش نیکاخبر، هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر شب گذشته با برگزاری ۶ دیدار و تداوم صدرنشینی پرسپولیس و بیشتر شدن فاصله این تیم با تیم دوم در صدر جدول به پایان رسید.

13951110000342_PhotoA

*نتایج رقابت‌های هفته نوزدهم در یک نگاه:

تراکتورسازی صفر – ماشین سازی صفر

استقلال ۳ – پیکان ۲

صبا صفر – پرسپولیس ۲

پدیده صفر – سایپا یک

گسترش صفر – ذوب‌آهن صفر

سپاهان صفر – نفت آبادان صفر

نفت تهران یک – استقلال خوزستان یک

فولاد صفر – سیاه‌جامگان صفر

تیم هفته: پرسپولیس

در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر و در هفته‌ای که بیشتر دیدارهای آن با تساوی به پایان رسید، پرسپولیس موفق شد در قم، صبای این شهر را شکست داده تا اختلاف امتیازش در صدر جدول با تراکتورسازی را به ۶ امتیاز برساند.
پرسپولیس در هفته نوزدهم عنوان بهترین تیم هفته را به دست آورد ضمن اینکه تیم‌های استقلال و سایپا شایسته تقدیر در هفته نوزدهم هستند.

13951110000337_PhotoL

بازیکن هفته: امید ابراهیمی

در هفته‌ای که سپری شد استقلال باز هم به لطف حضور جوانانش موفق شد در تهران به یک پیروزی دیگر دست پیدا کند. البته همچنان امید ابراهیمی در میانه میدان آبی‌پوشان به رهبری این جوانان پرداخته و با بازی چشم‌نوازش استقلالی‌ها را به سمت پیروزی هدایت می‌کند.

بنابراین در هفته نوزدهم امید ابراهیمی به عنوان بهترین بازیکن هفته انتخاب می‌شود و از سوی دیگر امید نورافکن از استقلال، رفیعی و رضاییان از پرسپولیس و حامد شیری از سایپا از بازیکنان قابل تقدیر هفته هستند.

13951110000333_PhotoL

سرمربی هفته: منصوریان

در هفته‌ نوزدهم استقلال، پرسپولیس و سایپا مقابل حریفانشان به پیروزی دست پیدا کردند. با این حال استقلال در هفته‌ای مقابل پیکان به برتری دست پیدا کرد که انواع و اقسام حاشیه‌ها در این تیم جولان می‌داد و کار منصوریان برای انسجام تیمی در میدان بسیار سخت بود. با این حال آبی‌پوشان موفق شدند در تهران حریف خود را شکست دهند تا عنوان بهترین مربی هفته به منصوریان برسد.

برانکو و فرکی نیز از مربیان قابل تقدیر هفته هستند.

13951110000335_PhotoL

دیدار هفته: استقلال – پیکان

در هفته‌ای که به پایان رسید در دیدار استقلال و پیکان شاهد انواع اتفاقات جذاب و حاشیه‌ای در میدان بودیم ضمن اینکه گل‌های زیبایی نیز در این دیدار به ثمر رسید تا عنوان دیدار هفته به این بازی اختصاص پیدا کند.

13951110000334_PhotoL

جدول گلزنان:

۱۲ گل: ساسان انصاری (فولاد)

۹ گل: مرتضی تبریزی (ذوب‌آهن) – مهدی طارمی(پرسپولیس)

۸ گل: محمد قاضی(نفت تهران)
فارس

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *