احمدی:از سرمایه‌گذاران خصوصی درشهرک صنعتی نكاحمایت می شود+تصویر

فرماندار نكا از افزايش ۳ برابری زيرساخت‌های شهرک صنعتی نکا خبر داد و گفت: فراهم كردن زيرساخت‌های مناسب برای حمايت از سرمايه‌گذاران راهی برای جذب آنان در شهرک است كه با تمام توان وارد شده‌ايم.

به گزارش نیکاخبر، جعفر احمدی چهارشنبه‌شب در کارگروه اشتغال نکا در شرکت حلاوت اظهار کرد: زیرساخت‌های فراهم شده برای شهرک صنعتی نکا شامل آب، راه، دوربرگردان، مخابرات، ارتباطات، آتش‌نشانی، اسناد و… بوده است که عملیاتی شده و مشکلی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه حمایت از سرمایه گذاران در شهرک صنعتی نکا راهکاری مناسب برای اشتغال پایدار است، افزود: حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و استفاده بهینه از فرصت‌های سرمایه‌گذاری در شهرک صنعتی نکا با توجه به امکانات موجود، با قوت پیگیری می‌شود.

DSCN9191

فرماندار نکا با اعلام اینکه شهرستان نکا از گذشته به شهر صنعتی معروف بوده است و اکنون هم باید برای این امر تلاش شود، یادآور شد: در این بخش نیازمند تعامل بیشتر با سرمایه‌گذاران هستیم و تقاضا داریم که افراد برای سرمایه‌گذاری مکان ایمن با امکانات فراهم‌شده شهرک صنعتی را انتخاب کنند.

این مسؤول ادامه داد: ایجاد اشتغال خرد در سطح شهرستان هم از مسائل مهمی است که می‌توان افراد زیادی را صاحب شغل و حرفه کرد که در این بخش باید از طرح‌های اشتغال‌زایی امداد، بهزیستی و فنی و حرفه‌ای حمایت شود و بانک‌ها در این بخش مساعدت لازم را با این افراد داشته باشند.

احمدی اضافه کرد: با تلاش‌های انجام‌شده در بخش اشتغال، فعالیت‌های خوبی در سطح شهرستان انجام شده است و سرمایه در گردش و یا سرمایه ثابت برای واحدهای تولیدی فراهم شده است و در سال جاری در بخش اشتغال کارهای مؤثری انجام شده است.

وی گفت: باید با افزایش مشارکت مردم، ضریب امنیتی کشور را افزایش دهیم که در این بخش امیدواریم صاحبان حرف و صنایع، با توجه به اینکه به پایان سال نزدیک می‌شویم، بدهی‌ها و معوقات خود را پرداخت کنند تا از جریمه معاف شوند و آرامش بیشتری برای ایجاد اشتغال و تولید داشته باشند.

فرماندار نکا با اعلام اینکه اکنون در جنگ اقتصادی به‌سر می‌بریم، خاطرنشان کرد: در این جنگ اقتصادی باید همه جامعه برای نجات اقتصاد و ایجاد اشتغال تلاش کنند و همه ما در این بخش باید تلاش کنیم و کمک‌کار واحدهای تولیدی و سرمایه‌گذاران باشیم.

این مسؤول اضافه کرد: در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل باید متکی به داشته‌های خود بوده و با استفاده از توانمندی‌های موجود در شهرستان برای رفع مشکلات اقتصادی در چارچوب قانون و عمل‌گرایی تلاش کرده و با امکانات موجود برای ایجاد اشتغال و رشد اقتصادی تلاش کنیم.

احمدی گفت: ایجاد اشتغال برای جوانان در شرایط کنونی به مشابه عبادت است و باید با رفع بیکاری در مناطق از آسیب‌های اجتماعی که دامن‌گیر جوانان شده جلوگیری شود.

فارس

DSCN9201 DSCN9187 DSCN9181 DSCN9159 DSCN9164 DSCN9177 DSCN9173 DSCN9168 DSCN9166 DSCN9185 DSCN9182 DSCN9208 DSCN9221 DSCN9223 DSCN9230 DSCN9161 DSCN9172
DSCN9248
DSCN9255

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *