برگزاری همایش امر به معروف و نهی از منکر

همایش امر به معروف و نهی از منکر با حضور دکتر سید سعید آرام مدیرکل بهزیستی مازندران ، سرهنگ فیاض معاون امر به معروف و نهی استان ، معاونین ، مشاورین و جمعی از بانوان شاغل در بهزیستی استان مازندران در سالن اجتماعات شهید صبوری برگزار شد .

به گزارش نیکاخبر:دکتر سید سعید آرام مدیر کل بهزیستی مازندران در این همایش گفت: در سیستم های اداری اگر به کار ارباب رجوع به درستی رسیدگی کنیم و کار مردم را با احساس مسئولیت بیشتری انجام دهیم در واقع فریضه امر به معروف و نهی از منکر را اجرا کرده ایم.

 

2901009502 2901009501

مدیر کل بهزیستی مازندران اظهار داشت : در واقع باید به این تفکر برسیم که خدمت به مردم فرصتی است که خداوند در اختیار ما قرار داده و باید برای رضایت خداوند از آن استفاده کنیم.

وی خواستار تلاش‌های جدی مسوولان در ترویج و نهادینه کردن فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر شد و بیان داشت : باید فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر با انجام کارها و برنامه‌های ارزشی به یک فرهنگ عمومی تبدیل و همه خود را در این زمینه مسوول بدانند.

دکتر آرام با بیان اینکه استحاله فرهنگی یکی از جدی‌ترین آسیب‌های دینی و اجتماعی جامعه محسوب می‌شود، گفت: باید کاری کنیم در هجمه متنوع و زهرآلود فرهنگی خانواده‌های ما استوار و تغییر ناپذیر باشند.

سرهنگ فیاض معاون امر به معروف و نهی از منکر استان گفت: عفاف و حجاب نقش مهمی در جلوگیری آسیب های اجتماعی، تامین امنیت اخلاقی و تاثیرات بسیاری در استحکام بنیاد خانواده ها دارد .

سرهنگ فیاض اظهار داشت : حراست از بنیان خانواده مانع گسترش بسیاری از ناهنجاری های اخلاقی و فرهنگی و اجتماعی می شود و در این خصوص عفاف و حجاب یکی از اصلی ترین عوامل تاثیر گذار است.

روابط عمومی ادارکل بهزیستی مازندران

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *