ثبت اطلاعات ۴۶ مسجد گلوگاه در پرتال ملی

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گلوگاه گفت: اطلاعات تعداد ۴۶ مسجد در سامانه پرتال ملی مساجد کشور ثبت‌شده است.
به گزارش نیکاخبر:حجت‌الاسلام حسینعلی فعّالی با بیان اینکه اطلاعات تعداد ۴۶ مسجد در سامانه پرتال ملی مساجد کشور ثبت‌شده است، اظهار داشت: یکی از رسالت‌های اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گلوگاه بهره‌گیری از قابلیت‌های فضای مجازی و شبکه سایبری است به همین خاطر سامانه پرتال ملی مساجد کشور در شهرستان گلوگاه فعّال است.

مسئول ستاد ساماندهی شئون فرهنگی مذهبی شهرستان گلوگاه افزود: ایجاد شبکه تعاملی بین مساجد فعّال و محوری در فضای مجازی و ایجاد خط تولید محتوایی در جهت پمپاژ مستمر محتوایی مفید و سالم ازجمله اهداف به‌روزرسانی این پرتال است.

عضو شورای فرهنگ عمومی شهرستان گلوگاه اظهار داشت: شهرستان گلوگاه نیز همانند سایر شهرستان‌های کشور بااطلاع رسانی که از طریق پوستر و بروشور انجام داد از هیات های امناء مساجد خواسته شد تا اطلاعات و فعالیت‌های مساجد خودشان را در پرتال ملی ثبت کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گلوگاه تصریح کرد: قابلیت‌های پرتال در چند زمینه قابل‌توجه است که مدیریت ثبت و ویرایش اطلاعات مساجد به شکل دقیق و همچنین اطلاعاتی مربوط از قبیل امام جماعت، کانون‌های فرهنگی مساجد، اطلاعات مجموعه کتب مساجد، ثبت فعالیت‌های فرهنگی از قبیل سخنرانی، جلسات قرآن و آموزش احکام و همچنین پرسش و پاسخ و مشاوره‌های دینی ازجمله قابلیت‌های این پرتال است.

حجت‌الاسلام حسینعلی فعّالی ادامه داد: ارائه پخش زنده اطلاعات به شکل صوتی و تصویری و همچنین ارائه اطلاعات و زندگینامه شهدای محلات از دیگر قابلیت‌های این پرتال است.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان گلوگاه ابراز داشت : قابلیت سیستم امتیازدهی در خصوص میزان فعالیت هر مسجد به دو صورت است که تمامی مردم می‌توانند در این نظرسنجی شرکت و امتیاز خودشان را ارائه دهند و در مرحله بعدی امتیازدهی تخصصی و کارشناسی است که از طریق مرکز انجام می‌شود.

مهر

 

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *