سردارمیرفیضی:ساماندهی فضای مجازی ضرورت دارد

فرمانده انتظامی مازندران بابیان اینکه ۶۰ درصد فعالان فضای مجازی را جوانان تشکیل می‌دهند بر لزوم ساماندهی این بخش تأکید کرد.
به گزارش نیکاخبر، سردار محمود میرفیضی در حاشیه افتتاح نمایشگاه دستاوردهای اجرایی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در آمل اظهار داشت: بالای ۶۰ درصد فعالان فضای مجازی جوانان هستند که باید ساماندهی شوند.

وی افزود: بالای ۶۰ درصد پرونده‌های حوزه فضای مجازی مرتبط به مسائل مالی است و خوشبختانه ۸۰ درصد پرونده‌ها منجر به کشف‌شده است.

سردار میرفیضی با اشاره به افزایش ۳۵ درصد جرائم فضای مجازی تصریح کرد: نیروی انتظامی طبق قانون وظایف خود را انجام می‌دهد.

وی با عنوان اینکه ساماندهی شبکه‌های مجازی بحث پیچیده‌ای است گفت: بسیاری از جرائم از فضای بیرونی به فضای مجازی کشیده شده است و به‌عنوان نمونه اکنون یک متهم با ده‌ها شاکی روبرو است.

فرمانده انتظامی مازندران، وظیفه نیروی انتظامی را آگاه‌سازی مردم، پیشگیری و مقابله با آسیب‌ها اعلام کرد.

فرمانده انتظامی مازندران با عنوان اینکه پلیس امین جامعه، پاسخگوی مطالبات به‌حق مردم و خادم آنان است گفت: با توجه به مطالبات مردم که دنبال امنیت بهتر و آرامش هستند بر اساس آن طرح‌هایی ازجمله ارتقای امنیت اجتماعی را در استان و شهرستان‌ها شروع کردیم.

سردار میرفیضی ادامه داد: در قالب طرح ارتقای امنیت اجتماعی، در ۲۴ ساعت گذشته یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در آمل کشفیات قاچاق داشتیم.

وی پاک‌سازی نقاط آلوده را از دیگر اهداف طرح ارتقای امنیت اجتماعی بیان کرد و گفت: نزدیک به ۲۶ خرده‌فروش دستگیر و ۱۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر در ۲۴ ساعت گذشته در آمل کشف شد و شماری اراذل‌واوباش نیز دستگیر شدند.

مهر

 

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *