یوسف نژاد:برجام نباید دستخوش تمایلات سیاسی و گروهی قرار گیرد

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت : منافع برجام مربوط به نظام جمهوری اسلامی و مردم کشورمان است و نباید دستخوش تمایلات سیاسی و گروهی قرار گیرد.
به گزارش نیکاخبر: علی اصغر یوسف نژاد روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگارایرنا در ساری افزود : نباید موفقیت بین المللی ناشی از برجام در داخل کشور که باید به سود منافع ملی واثرات مثبت اقتصادی مبدل شود، گرفتار مسایل گروهی و سیاسی به خصوص با انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم گره زده شود.
وی اضافه کرد : متاسفانه برخی از رسانه ها در قامت رسانه های عمومی سیاه نمایی در مورد موفقیت های برجام انجام می دهند که بر خلاف منافع ملی کشورمان است.
* تغییر فضای عمومی دنیا در برجام
نماینده مردم شهرستان های ساری و میاندورد گفت که برجام فضای عمومی دنیا را نسبت به ایران تغییر داد و اثرات روانی بین المللی این فضا تغییرنگرش نسبت به جمهوری اسلامی در منطقه بود.

image

یوسف نژاد اظهارداشت : امروز در پسابرجام فضای عمومی بین المللی و منطقه ای نسبت به ایران تغییر کرد و با برداشتن تحریم از لحاظ اقتصادی اثرگذاری خوبی صورت گرفته است.
وی اضافه کرد : نگاه صفر و ۱۰۰ نسبت به برجام از سوی مخالفان و موافقان آن به نظر می رسد تا حد زیادی بیراهه رفتن است ونگرش واقع بینانه نسبت به این توافقنامه این است که اثرات مثبت اقتصادی و سیاسی را برای کشور به ارمغان آورده است.
وی افزود : اگرچه بدعهدی آمریکا دراجرای توافقات برجام وعملیاتی نشدن ۱۰۰ درصد توافقات از نکات قابل نقد باشد، ولی این انتقاد به کشورهای بدعهد بر می گردد و باید تلاش کرد تا از راه دیپلماسی زمینه اجرای ۱۰۰ درصد توافقات انجام شود.
یوسف نژاد اضافه کرد : مخالفت با برجام باید در چارچوب منافع ملی و سربلندی نظام جمهوری اسلامی باشد و حمایت از این توافق نیز در همین قالب قابل پیگیری باشد.
وی اظهارداشت : ما باید در برجام اتفاق و اتحاد خود را حفظ کنیم و اجازه بدهیم که نیروهای دانشگاهی، آگاهان به مسایل هسته ای ونمایندگان مجلس شورای اسلامی نسبت به این فرایند سیاسی روشنگری به مردم داشته باشند و واقعیت ها را بیان کنند.
ایرنا

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *