اولین جلسه ستاداجرایی خدمات سفر نوروز ۹۶ برگزارشد+تصویر

احمدی فرماندار شهرستان نکا در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز ۹۶ بیان داشت: با توجه به موقعيت شهرستان و جاده مواصلاتی و محل عبور زائران امام رضا (ع)، اين شهرستان هر ساله ميزبان جمع كثيري از هموطنان مي باشد و تلاش تمام دستگاه هاي اجرايي بايد اين باشدكه مسافران و مهمانان ، شهرستان را با خاطره خوشي ترك نمايند.
به گزارش نیکاخبر:رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان نکا افزود: نصب و توجه به تابلوهای راهنمایی و استقرار ایستگاه های اطلاع رسانی در ورودی های شهر و همچنین در سطح شهر از موارد ضروری است .

DSCN9157

احمدی گفت: از دستگاه‌های اجرایی می خواهیم با اطلاع‌رسانی جامع، مراکز گردشگری و آثار تاریخی را به شهروندان معرفی کنند.
فرمانداری نکا گفت: نظارت بيشتر بر قيمت خدمات و نرخ‌ها ، فعال بودن مراكزبهداشتي ودرماني ،اطلاع‌رساني جامع در خصوص جاذبه هاي گردشگري و آثار تاريخي شهرستان، آماده سازي كمپ هاي اسكان مسافران، اجراي برنامه هاي فرهنگي و هنري ، تامين روشنايي و آماده سازي پارك ها و در دسترس بودن شبانه روزي نمازخانه ها و مساجد براي مسافرين نوروزي باید در دستور کار قرار گیرد.
احمدی ادامه داد: این ستاد باید آمادگی پذیرش مسافران بیشتری را در سطح شهر و حتی در سطح برخی از روستاهای این شهرستان داشته باشد. دستگاههای متولی با همکاری و هماهنگی همچون سنوات قبلی در ارائه خدمات مناسب در جلب رضایت نسبی مسافران و گردشگران، تلاش نمایند تا شرایط برای جذب و پذیرش گردشگران و مسافران بیشتر فراهم شود.
DSCN9132
فرماندار نکا با بیان این مطلب که شهرستان نکا دارای جاذبه‌های فراوان گردشگری است ، اظهار داشت : این شهرستان می‌تواند زمینه جذب شمار بسیاری از گردشگران را فراهم کند و در صورت شناساندن درست آن‌ها می‌توان صنعت گردشگری را در شهرستان رونق داد.
وی گفت: تمام نهادها و ادارات عضو ستاد تسهیلات سفر در ارائه خدمات به مسافران و گردشگران با یکدیگر همسو و در تعامل کـامل باشند.
احمدی ضمن تاکید بر تشکیل ستاد فرعی تسهیلات سفر در بخش های مرکزی و هزارجریب با همکاری دهیاری های در مسیرهای مناطق گردشگری شهرستان با بیان این مطلب افزود : افزایش مدت زمان ماندگاری مسافران نوروزی و بازدید از جاذبه‌های طبیعی شهرستان نکا با ستاد تسهیلات میسر خواهد شد. تا خاطره خوش برای هموطنان عزیز در این شهرستان باشد.
DSCN9148
فرماندار نکا ادامه داد : باید زیرساخت های جذب مسافر را به گونه ای مهیا کرد که هموطنان به این شهرستان، نگاه عبوری نداشته باشند امکانات و شرایط لازم برای افزایش ماندگاری گردشگران برخوردار باشد که از جمله آن می توان به برپایی بازارچه های صنایع دستی، طبیعت گردی و …. اشاره کرد.
رئیس ستاد تسهیلات سفر شهرستان نکا در این جلسه با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته برای استقبال از مسافران نوروزی اظهار داشت: احکام و وظایف شهرستانی دستگاههای اجرایی صادر شده و شایسته است هر کدام از ادارات نسبت به معرفی حداکثری توانمندی‌های شهرستان اقدام کنند.
شایان ذکر است کمیته ۱۰ گانه شهرستان نکا نیز مشخص و به دستگاههای مربوطه ابلاغ شد.

DSCN9127

DSCN9128

DSCN9141

DSCN9143

DSCN9145

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *