دکتر شاعری:منطقه آزاد امیرآباد درگیر مسائل سیاسی شد!

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس:منطقه آزاد امیرآباد درگیر مسائل سیاسی شد/منتظر تصمیم رئیس جمهور هستیم
به گزارش نیکا خبردکتر علی محمد شاعری گفت: منطقه آزاد امیرآباد با کار کارشناسی و براساس شاخص‌ها بعد از ۶ ماه با نظر شورای عالی مناطق آزاد به تصویب رسید که این کار درگیر مسائل سیاسی شد و تمام تلاش ۶ ماهه را برهم زد.
شاعری در سخنرانی پیش از خطبه این هفته دهستان میانکاله، اظهار کرد: روش کاری که به‌عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در پیش گرفتم اولویت‌بندی مشکلات مردم است و مسایل مهم در دستور کار قرار دارد و آنچه را که در توان دارم دریغ نمی‌کنم.

?وی افزود: رسیدگی به مشکلات منابع آبی، حمل و نقل، نیروگاه، بهداشت و درمان، گازرسانی و منطقه آزاد شدن امیرآباد از جمله مسایل مهم منطقه است که در دستور کار قرار دارد و تمامی رسیدگی‌ و پیگیری‌ها از طریق رسانه‌ها اطلاع‌رسانی می‌شود.

?نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید از فرصت‌ها بهترین استفاده را برای حل مشکلات مردم داشته باشیم و به‌گونه‌ای کار کنیم تا شرمنده مردم نباشیم، تصریح کرد: سد گلورد باید در نخستین فرصت به بهره‌برداری برسد تا مشکل منطقه حل شود.

?این مسؤول با اعلام اینکه تا سه ماه آینده سد گلورد افتتاح می‌شود، گفت: اتمام سد، شبکه‌ها و کانال‌ها ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

?شاعری اظهار کرد: در بحث گازرسانی نشست‌هایی با وزیر نفت و مدیرعامل شرکت گاز ایران انجام شد که تا تیرماه سال آینده خط انتقال گاز دامغان به مازندران به بهره‌برداری می‌رسد که دامغان، سمنان، کیاسر، ساری و نکا مسیرهای گازرسانی به استان است.

?وی خاطرنشان کرد: گازرسانی به ۱۵۲ روستای هزارجریب با اعتبار ۲۳۰ میلیارد تومانی از کلت تا کنت در حال انجام است.

?رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی هدف اصلی فعالیت خود را حمایت از کشاورزان اشاره کرد و ادامه داد: دولت حمایت از مصرف‌کننده را در اولویت قرار دهد.

? این مسؤول با بیان اینکه با افزایش قیمت برنج و به تعادل رسیدن آن رضایت کشاورزان بعد از ۲۰ سال محقق شد، ادامه داد: دستور ۱۰۰ میلیارد تومان یارانه مشوق صادراتی اخذ شد.

?شاعری اظهار کرد: تلاش داریم جاده بهشهر به امیرآباد، نکا به دریا و رستمکلا به امیرآباد به بهره‌برداری برسد و ۱۵ کیلومتر تا امیرآباد دهه فجر امسال افتتاح می‌شود.

?وی با بیان اینکه ۵۰ روستا تا پایان سال مالی ۹۶ آب‌رسانی می‌شود، افزود: آب شرب شهرها و روستاهای این منطقه تا پنج سال آینده از سد گلورد تأمین می‌شود.

?نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی درباره منطقه آزاد شدن امیرآباد، گفت: منطقه آزاد امیرآباد با کار کارشناسی و براساس شاخص‌ها بعد از ۶ ماه با نظر شورای عالی مناطق آزاد به تصویب رسید که این کار درگیر مسائل سیاسی شد و تمام تلاش ۶ ماهه را برهم زد.

?این مسؤول ادامه داد: دولت و رئیس جمهور باید براساس کار کارشناسی تصمیم‌گیری کنند و ما هم منتظر تصمیم دولت و رئیس جمهور هستیم.

?شاعری با طرح این سؤال که آیا ما با آزادراه تهران ـ شمال و متروی آمل تهران مخالفت کردیم؟ گفت: انتظار داریم آنها هم منافع منطقه‌ای را بر منافع شخصی و شهری ترجیح دهند.

?وی از افتتاح بیمارستان ۲۱۷ تختخوابی شهرستان بهشهر در خردادماه سال ۹۶ خبر داد و گفت: سه دستگاه آمبولانس که ارزش هر کدام آنها یک میلیارد تومان است به بیمارستان شهرستان بهشهر، نکا و گلوگاه تحویل داده شد و تحویل پنج دستگاه دیگر در حال پیگیری است.

دیدگاه های این مطلب

1 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. جناب آقاي يداللهي عزيز
    لطفا ديدگاههايي كه راجع به آقاي شاعري ارايه ميشه رو حذف نكنيد
    بنده با رعايت مقررات قانون مطبوعات و احتياط هاي لازم زير چند مورد از صفحات مربوط به ايشون و ديگران در اين سايت دیدگاه گذاشتم ولي متاسفانه متوجه شدم نظراتي كه در اونها آقاي شاعري مورد نقد و انتقاد قرار ميگيره حذف ميشه !
    با توجه به اينكه وجود انتقاد و پيشنهاد سازنده در مورد مسئولان هميشه يك امر طبيعي و لازم بوده و با حسن بيطرفي كه طي اين سالها از شما ديده شده توقع داريم نظرات متناقض و منتقد نسبت به آقاي شاعري هم درج بشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *