شهمیری ازممنوعیت هرگونه مصاحبه درهیات فوتبال نکا خبرداد

رئیس هیات فوتبال شهرستان نکا از اجرای فاز دوم (تکمیل زمین چمن مصنوعی) زمین شهدای شهرداری نکا خبرداد و گفت :طرح تکمیلی زمین چمن مصنوعی در سه فاز اجرا می شود که فاز اول ان از چند سال قبل مورد بهره برداری قرار گرفت و بدلیل مشکلات اعتباری در مرحله فاز دو نتوانستیم پیشرفت داشته باشیم .
به گزارش نیکا خبر،رضا شهمیری عصر امروز در گفتگوی تلفنی با این پایگاه خبری به پیگیری های فرماندار محترم ریاست اداره ورزش و همکاری مدیر کل ورزش استان تامراحل وزارت خانه بمنطور دریافت اعتبار لازم برای تکمیل پروژه زمین فوتبال مرکز شهر خبر داد و گفت:بدین منطور درفاز دوم مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان برای اجرای سکوی تماشاگران در ضلع شمالی؛ فنس کشی به ارتفاع سه و نیم متر تخصیص یافت که عملیات آن از هفته قبل آعاز شده است .
شهمیری با اشاره به سبقه فوتبالی شهرستان نکا و استعدادهای درخشان جوانان نکایی در سطوح مختلف تا تیم ملی کشورمان اشاره کرد و گفت:براین باوریم که باید دست در دست هم داد و همه مدیران و مجموعه ورزشی شهرستان یکدل برای اعتلای ورزش گام برداریم .
وی حواشی ایجاد شده توسط افراد غیر مسئول در فوتبال شهرستان را رد کرد و گفت:هرگونه اظهار نظر غیر مسئولانه در این زمینه را نمی پذیرم و اجازه نخواهم داد حیثیت چندین ساله فوتبال شهرستان با اظهار نظرهای غیرکارشناسانه خدشه دارگردد.
شهمیری همچنین از برگزاری مسابقات لیگ دسته یک شهرستان اشاره کرد و خاطر نشان نمود : اینگونه مسابقات در دهه فجر بصورت ۴ جانبه برگزار خواهد شد.IMG_20170113_173906
اواز روند رو به رشد تیم های فوتبال و فوتسال شهرستان خبردادو گفت :تیم فوتسال بانوان هم اکنون در لیگ دسته دوم کشور حضور دارد ضمن قدردانی از زحمات مربیان ،کادر و بازیکنان خوش آتیه ؛امیدواریم در ادامه شاهدصعوداین تیم درجایگاه بالاتر باشیم .
رئیس هیات فوتبال نکا در ادامه به مشکلات تیم شهروندو واگذاری آن سخن به میان آورد وتصریح داد:نبود اسپانسر وعدم حمایت مالی ازاین تیم سبب شد براحتی این تیم از نکا برود.
وی آینده روشنی را در فوتبال و بخش های مختلف آن پیش بینی کرد و گفت: هرگونه مصاحبه با جراید و اصحاب رسانه جمعی و اظهار نظرهای غیر کارشناسانه فوتبالی از سوی مسولان کمیته ها؛داوران و مربیان بدون هماهنگی با هیات درشهرستان ممنوع و این روند به جهت ایجاد هماهنگی هرچه بهتر و یک صدایی و جلوگیری ازایجاد هرگونه هرج و مرج درفوتبال شهرستان در دستور کار است و قطعا در آینده نزدیک شاهد نتایج مثبتی در این هیات خواهیم بود.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *