“درد و دل ورزشكاران بسكتبال ساری”

در پی بروز برخی از مشکلات برای رشته بسکتبال ساری ، دلنوشته ای در خصوص بیان مشکلات انتشار یافته که در متن آن آمده است :

جناب آقای حسین دلیری
رئیس محترم ورزش و جوانان ساری

به استحضار می رساند مشخص نیست که در بسکتبال ساری چه میگذرد که انگیزه و تمایلی برای معرفی ریاست بسكتبال ساری توسط جنابعالی وجود ندارد و به آسانی زحمات سرپرست محترم هیات بسكتبال ساری؛ مربیان، بسکتبالیستهای خردسال، نوجوان، جوان و حمایت خانواده آنها نادیده گرفته شده و به سادگی هیات بسکتبال مازندران از بار مسئولیت شانه خالی میکند.

دلیل اینکه آقای محمدی كیادهی پس از چندسال و اندی هنوز سرپرست می باشند چیست؟؟چرا جنابعالی بعنوان ریاست محترم ورزش و جوانان ساری شفاف سازی نمی كنید؟؟ چرا در المپیاد ورزشی كه هیات بسكتبال بهمراه خانواده در افتتاحیه شركت نمودند؛ مسابقاتشان لغو شد؟؟چرا امکانات ورزشی در اختیار هیات بسكتبال ساری قرار نمی گیرد.؟؟ریاست محترم اداره ورزش و جوانان ساری،طی یكسال اخیر آرامش در ورزش بسكتبال شهرمان وجود داشته چرا نمی خواهید آرامش وجود داشته باشند؟؟

انگیزه تان از این اقدام چیست و آیا به این موضوع فکر کرده اید؟؟ دلیل اینکه تاكنون به سالن های ورزشی تمرین بسكتبال مراجعه نكردید و بازدیدی نداشته اید چیست؟؟دلیل اینکه ورزشی مثل بسکتبال با عدم حمایت شما مظلوم واقع میشود چیست؟؟ چرا باید بالای ۵۰۰نفر از خانواده و فرزاندان بسكتبال ساری در سردرگمی باشند؟؟آیا شخص خاصی مورد نظر شماست؟؟

اگرچه این روزها سر مسئولان ورزش و جوانان شهرمان و شما بدلیل المپیاد حسابی گرم است و درگیر مسابقات و حضورها و… اما الان رشته بسكتبال با مشکل دست و پنجه نرم میکنند که جنابعالی با وجود همه شلوغی هایی که دارید نباید از آن غافل شوید.به نظر میرسد اوضاع فدراسیون بسکتبال استان مازندران بسیار حادتر از رشته های دیگر باشد و اگرچه آقای سلیمانی همیشه سعی دارد تظاهر کند که بسکتبال گل و بلبل است و همه چیز آن در بهترین شرایط ممکن به سر می برد اما واقعیت این نیست و همه خانواده بسکتبال از حال مریض این رشته خوب خبر دارند.

آقای دلیری بسکتبال مریض است و نیاز به مداوا دارد و انتخاب و انتصاب آقای محمدی كیادهی و عملكرد ایشان بعنوان سرپرست بسكتبال ساری مهرتاییدی بود كه مشخص گردید و نزدن حكم ریاست وعدم پیگیری جنابعالی یعنی بسکتبال الان رئیس ندارد و در چنین شرایطی هیات بسكتبال استان و شاید مدیر كل ورزش و جوانان استان مازندران باید بگوید که تکلیف این رشته چیست و چه باید کرد.

خیلی ها می گویند كه آقای دلیری فرد خاصی را درنظر دارد و این تغییر و تحولات را برای بعد از بازی های المپیاد گذاشته و مطمن باشید اگر چنین تصمیمی را درنظر دارید با تصمیم شما بیشتر از این اوضاع خراب خواهدشد.. این رشته سال‌ها بود بابت برخی اتفاقات، تاوان سنگینی می‌داد؛ دورهم بودن، تحمل یکدیگر و کار در کنار هم برای لذت بردن در بسکتبال به واژه‌های نامانوس تبدیل شده‌بود كه با آمدن اقای كیادهی این موضوع حل شد،در عوض رفتارها و مناسبات غیر ورزشی و حرفه‌ای، بر فرهنگ این ورزش در حال تحمیل شدن است.

متاسفانه جنابعالی با تصمیم احساسی و شنیدن حرف یك یا دو نفر(((منتقدی که بازیکنانش را از تیم های دیگر جمع می کند به طور مثال یکی از مربیان منتقد که تنها با ادعای کمک مربیگری در تیم ملی نام خود را در بسکتبال ساری نگه داشته است، در سال هایی که مسئول کمیته استعدادیابی بود، چه فعالیت مفید و پایه ای در بسکتبال انجام داد؟درسال های قبل از آقای كیادهی چه كمكی به بسكتبال ساری كرد؟؟
2222
تنبیه هنگام مسابقه این مربی زبانزد عام و خاص است و این آقا که هر سال چند هفته قبل از برگزاری مسابقات، بازیکنان تیم خود را از تیم های دیگر جمع می کند، چند جلسه از تمرین تیمش در سال گذشته تشکیل شد؟ ))) تصمیم مدیریتی نمی گیرد و برای همین هم اوضاع بسکتبال چندان خوشایند نیست و باید برای آن فکری درست و حسابی کرد. با احتمالات اگر آقای كیادهی از ورزش بسكتبال جدا شوند؛ جواب خانواده هایی که با هزاران امید و آرزو فرزندان خود را به مربیان این رشته سپرده اند را چطور می دهید؟ خدمات ارزنده ی آقای كیادهی قابل تقدیر است و انتظار می رود جنابعالی در قبال سوالاتی که مطرح شده پاسخهای قانع کننده ای برای علاقه مندان به ورزش بسکتبال در شهرستان ساری داشته باشند.
به نقل از ساری نیوز

دیدگاه های این مطلب

1 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. مسئولین هیات بسکتبال استان بیش از یک دهه است سکان هدایت این رشته را در مازندران بدست دارند و خوشبختانه نمی توانند این خرابی ها را سر دیگری بیاندازندوضعیت بسکتبال در مازندران بسیار ناامید کننده است چرا که برنامه ریزی و کار گروهی در آن معنا نداردامیدواریم شخص رئیس هیات بسکتبال مازندران که اتفاقاً بسیار زحمتکش هم هستند این ایراد را بدون اغماض بررسی و رفع کنند. همه اهالی بسکتبال در مازندران منتظر هستند این رشته در مسیرش قرار گیرد.

    البته سلیمانی می بایست توجه کند چه کسانی در کنارش قرار دارند استان از بعضی ها خوشش نمی آید می بایست شاهد این اتفاقات در بسکتبال مازندران باشیم؟ آیا فکر نمی کنید با این تصمیم گیری ها وجهه جنابعالی و هیات استان لکه دار می شود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *