دانشجوی جوانی که درس فداکاری داد

شیدا زارعی دانشجوی جوان فیزیک که در ۲۲ سالگی متاسفانه دچارمرگ مغزی شد ، زندگی ۵ انسان بیمار را نجات داد و اینگونه درس فداکاری را به همنوعانش آموخت …..
دانشجوی جوانی که درس فداکاری داد ،گلایه مندی شدید خانواده مرحومه از مسئولان قائم شهر
به گزارش نیکاخبر: دانشجوی جوان قائم شهری پس از مرگ مغزی و بنا به وصیت خودش و رضایت خانواده ، به ۵ انسان زندگی دوباره بخشید .
شیدا زارعی دانشجوی جوان فیزیک که در ۲۲ سالگی متاسفانه دچارمرگ مغزی شد ، زندگی ۵ انسان بیمار را نجات داد و اینگونه درس فداکاری را به همنوعانش آموخت .
این دانشجوی جوان همزمان با سالروز رحلت پیامبر گرامی اسلام و شهدات امام حسن مجتبی و امام رضا ( ع ) با تاسی از این بزرگواران که منادی رحمت و مهربانی هستند نماد ایثار و از خودگذشتگی گشت و اگر چه از دنیا سفر کرد اما نامش برای همیشه در زمره انسان های نیک ثبت و درج شد .
گفتنی است مرحومه شیدا زارعی فرزند جانباز دفاع مقدس محمد زارعی و خواهرزاده سردار شهید تیمور علیپور است که شب گذشته پس از مرگ مغزی اعضای خود را به بیماران نیازمند عضو ، اهدا کرد .
گلایه مندی شدید خانواده مرحومه از مسئولان قائم شهر
پدر این مرحومه در گفتگوی کوتاه با خبرنگار ما از تلاش برای تدفین این دختر فداکار در آرامگاه کفشگرکلای قائم شهر خبر داد که تاکنون به نتیجه نرسیده است .
محمد زارعی گفت : به دلیل اینکه قبر مادر بزرگ دخترم در آرامگاه کفشگرکلای قائم شهر قرار دارد بنا داریم که در روی همان قبر و بصورت دو طبقه این مرحومه را دفن نماییم که با ممانعت هیئت امنای این آرامگاه روبرو شدیم .
وی افزود : متاسفانه از شب گذشته تا کنون پیگیری های ما از طریق مسئولان شهرستان نتیجه ای نداد و این آقایان پاسخ مثبتی در قبال ایثار و فداکاری دخترم ندادند و مشکل را حل نکردند .
زارعی با ابراز تاسف از بی توجهی مسئولان قائم شهر به این کار ایثارگرانه اظهار داشت : در همه شهرستان ها از کسانی که اعضایشان را اهدا می کنند تجلیل می شود و مسئولان شهرستان ها از خانواده ها دلجویی می نمایند اما در قائم شهر بر روی زخم ما نمک می پاشند و مسئولان هیچ اقدامی در راستای تکریم و تجلیل صورت ندادند و حتی پاسخگو هم نیستند .
وی در پایان گفت : تعیین محل تدفین دختر فداکارم خواسته زیادی نیست که مسئولان قائم شهر قادر نباشند آن را به اجرا بگذارند و من در نامه ای به رئیس جمهور بدون تردید این کم کاری اهمال مدیران و مسئولان شهرستان قادم شهر را اطلاع رسانی خواهم کرد.

شمال نیوز

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *