غلامی :بایدبا بصیرت ازجبهه بی تفاوتهای انقلاب فاصله گرفت/تصویر

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای استان مازندران هم امروز با حضور در جمع بسیجیان نکا با گرامیداشت هفته بسیج، بر توطئه‌های دشمنان هشدار داد و خاطرنشان کرد: جریان بی‌تفاوتی، جریانی خطرناک‌تر از جبهه باطل است که باید مراقب این جریانات دشمن در داخل و خارج از کشور باشیم.
dscn6107
حجت‌الاسلام یدالله غلامی اظهار کرد: آنچه در تاریخ، در بین انبیای الهی، مسلمین و دشمنان بوده است؛ درگیری حق و باطل بود و آنچه در کربلا گذشت هم، درگیری بین امام حسین(ع) به عنوان پرچم‌دار حق و یزید به عنوان پرچم‌دار باطل بوده است.

وی عنوان کرد: تمام جنگ‌ها و درگیری‌های مختلف، بین حق و باطل بود و ما هم باید با پیروی از امام حسین(ع) و اولیای الهی در راه حق قرار گرفته و ادامه‌دهنده حق و برخوردکننده با باطل باشیم.dscn6111

dscn6096

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای استان مازندران با بیان اینکه جنگ حق و باطل در تمام دوران وجود داشته است، متذکر شد: این درگیری‌ها در برخی از دوران، با شدت بوده و در برخی موارد شدت نداشته است، اما هرچه می‌گذرد این درگیری‌ها شدت بیشتری یافته و اکنون در اوج و شدت است.

این مسؤول اضافه کرد: همه افراد از غرب تا شرق جهان، در جبهه باطل و حق هستند و جبهه بی‌تفاوتی معنا ندارد و اینان گیج‌کننده جبهه حق و باطل هستند و در واقع اهداف جبهه باطل را دنبال می‌کنند و این جبهه بی‌تفاوتی در هر مرحله از درگیری‌ها در بین حق و باطل وجود دارد که خطرناک‌تر از جبهه باطل است.dscn6119

غلامی، جبهه بی‌تفاوتی را یاری‌گر جبهه باطل و خطرناک‌تر از باطل دانست که باید با بصیرت از این جبهه فاصله گرفت و با ادامه در مسیر حق و حقیقت، جامعه را به سمت سعادت هدایت کرد.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون همواره پرچم‌دار گفتمان حق طلبی در جهان است، یادآور شد: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) و در شرایطی که امام(ره) پرچم حق را در دست گرفت، درگیری‌های بین جبهه حق و باطل شدت گرفته است.

استاد حوزه علمیه استان مازندران ادامه داد: مردم ما در جمهوری اسلامی ایران در سایه‌سار رهبری و به برکت خون شهدا، همواره سرباز جبهه حق هستند و همه ما به دستور امام و رهبری در جبهه حق قرار گرفته‌ایم و دوست و دشمن به این اعتراف دارند و تا آخرین نفس هم در جبهه حق باقی می‌مانیم.dscn6026

غلامی با بیان اینکه آنهایی که در جبهه حق قرار گرفته‌اند برای خدا و آنهایی که در جبهه باطل هستند، برای کفر کار می‌کنند، ادامه داد: ایران اسلامی همواره پرچم‌دار جبهه حق بوده است و در طول تاریخ افتخار می‌کنیم که ایران اسلامی ما همواره پای جبهه حق، ایستادگی کرده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شناخت دشمن، متذکر شد: دشمن‌شناسی از مسائل مهم در جامعه است که با توجه به وجود جبهه حق و باطل باید دشمنان خود را به درستی شناخته و برای مقابله با آنان برنامه‌ریزی مناسبی را در دستورکار قرار دهیم.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای استان مازندران با بیان اینکه دشمنان اسلام سال‌های سال، دشمنی‌های مختلفی را علیه ایران اسلامی راه‌اندازی و برنامه‌ریزی کردند، افزود: باید محورهای مختلف عملیات دشمن را شناسایی کنیم و بدانیم تنها راه نائل شدن بر دشمنان، ولایت‌مداری و در مسیر حق و حقیقت بودن است.

غلامی با بیان اینکه تضعیف ولایت، یکی از مهم‌ترین محورها و اهداف دشمنان است توضیح داد: باید همواره در مسیر حق گام برداریم و با اطاعت از رهبری و دوری از جریان‌های باطل به سمت حق باشیم و خدای ناکرده ندانسته، به اهداف دشمن کمک نکنیم.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *