محمدیان:مردم از سفرغیرضروری خودداری کنند+تصویر

بخشدار هزارجریب نکا از بارش برف بین ۲۰ تا ۸۰ سانتی‌متر در مناطق کوهستانی نکا خبر داد و گفت: ساکنان تمام مناطق کوهستانی منطقه از نعمت برف برخوردار شدند و مردم از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.
محمد محمدیان اظهار کرد: با همکاری همه مسؤولان ذی‌ربط، محورهای مختلف اصلی مناطق کوهستانی باز است اما محورهای مختلف فرعی شهرستان نکا در مناطق کوهستانی مسدود است.

photo_2016-11-23_19-22-06

وی افزود: برای امدادرسانی و کمک همه عوامل و امکانات موجود در منطقه وارد صحنه شده‌اند تا با بازگشایی مسیرهای مختلف، امکان تردد را در مناطق مختلف روستایی و جاده‌های فرعی فراهم کنند.
بخشدار هزارجریب نکا با اعلام اینکه هم‌اکنون راه‌های اصلی بخش هزارجریب نکا در دو راه اصلی تا لایی و استخرپشت باز است، خاطرنشان کرد: عوامل در راه بازگشایی راه‌های فرعی هستند.

dscn5657

این مسؤول ادامه داد: به‌دلیل بارش برف و لغزنده بودن جاده‌ها در بخش‌های مختلف مناطق کوهستانی و هزارجریب نکا، رانندگان عزیز با حفظ سرعت مطمئنه، رعایت طولی با سایر خودروها، به همراه داشتن زنجیر چرخ و لاستیک یخ‌شکن از بروز حوادث جلوگیری کنند.
محمدیان گفت: تمام مدارس در مناطق کوهستانی این شهرستان تعطیل است و با توجه به لغزندگی در جاده‌ها امیدواریم از سفرهای غیرضروری به این منطقه خودداری شود.

dscn5715

وی ادامه داد: تاکنون موردی مبنی بر قطع آب و برق، جاری شدن سیلاب و خسارت به منازل گزارش نشده است و نیروهای امدادی و خدماتی هم در آماده‌باش کامل در مناطق هستند.
بخشدار هزارجریب گفت: مأموران راهداری با تجهیزات کامل به این مناطق اعزام و با ماشین‌آلات خود به برف‌روبی، نمک‌پاشی و پاک‌سازی جاده‌ها، محورها و راه‌های مختلف روستایی مشغول شدند.

dscn5630

dscn5633

dscn5635

dscn5641

dscn5645

dscn5646

dscn5667

dscn5671

dscn5672

dscn5675

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *