کاروان ورزشی مازندران به دارالسلام نجف رسید+تصویر

در آستانه فرارسیدن اربعین حسینیکاروان ورزشی مازندران به دارالسلام نجف رسید.
در اقدامی ارزشمند ورزشکاران مازندرانی که شامل قهرمانان المپیک، مسابقات جهانی و آسیایی می‌شوند راهی کربلای معلی شدند و امروز به دارالسلام نجف رسید.
به گزارش نیکاخبر: عشق و ارادت به سرور و سالار شهیدان و اهل بیت (ع) از کودکی در قلوب شیعیان ریشه دوانده و از نسلی به نسل دیگر منتقل می‌شود.
چند روزی به اربعین شهدای کربلا مانده است و خیل عظیم عزاداران و عاشقان حسینی به سمت کشور عراق سرازیر شدند تا از نزدیک به امام حسین (ع) عرض ارادت و در پناه این امام همام زندگی کنند.

13950825001473_photol

ورزشکاران و قهرمانان مازندرانی هم از این قاعده مستثنی نبودند و با تأسی از امامان معصوم و اتکال به ایشان، در میادین مختلف جهانی پا به میدان گذاشته و افتخارآفرینی کرده و می‌کنند.
در اقدامی جالب، ورزشکاران مازندرانی که شامل قهرمانان المپیک، مسابقات جهانی و آسیایی می‌شوند با بدرقه مسؤولان و مردم راهی کربلای معلی شدند و امروز به دارالسلام نجف رسیدند.
بهداد سلیمی، کمیل قاسمی، قاسم رضایی، محمدرضا براری، روح‌الله سوادکوهی، هادی خناری‌نژاد، محمود حسن‌زاده، علی‌رضا ارجین، جابر صادق‌زاده و دلاوری از پهلوانان و ورزشکارانی بودند که به کربلای معلی اعزام شدند.

فارس

13950825001476_photol

13950825001472_photol

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *